30.07.2005., subota

Flekitis

Image Hosted by ImageShack.us Gledam malo oko sebe i s obzirom da je sami kraj 7. mjeseca, vidim uglavnom preplanule ljude. Od onih koji su gotovo kao malo svjetliji crnci, preko latino-verzija, do onih lagano preplanulih. Tu i tamo naletim na nekoga tko je bijel, ili pak snježnobijel. Dobro, lica i ruke većini su ipak ulovila nešto boje, ali ovo gore rangiranje odnosilo se na noge i prilično česte gole trbuhe. I da, nisam od onih kojima je preplanulost «in», a bijelilo nije. Mislim da je najbitnije što kome stoji. Posebno u licu.

Više puta sam spominjala svoju svijetliju put tako da mi dolazak do preplanulosti nije nimalo lak. Čak i za onaj minimum boje koji želim. Jer, stvarno nemam pretenzija biti kao latino-djevojke. Prvo, jer mi to na licu uopće ne pristaje, dobijem samo brojne pjege koje mi baš i nisu cool u takvoj količini. Image Hosted by ImageShack.us Nadalje, sve i da hoću, ne mogu postići tu boju, jer izlaganjem na suncu tamnim sporije od većine. Ne toliko ostali dijelovi tijela, koliko noge. Dakle, našla sam se pred malom dilemom - kako samo mrvicu (ali baš mrvicu) potamniti noge da ljudi, a i ja, baš ne moraju gledajući mi bijele noge nositi sunčane naočale za snježnobijele uvjete. Image Hosted by ImageShack.us Pa sam višegodišnjim iskustvom po tom pitanju napravila «analizu».

Izležavanje na suncu u kritična vremena mi nikako ne dolazi u obzir, jer pomno slušam savjete dermatologa, a i ne volim toliku vrućinu sve i da nije opasno. Nadalje, gotovo cijeli 7. mjesec sam na poslu radila prekovremeno tako da nisam stizala ni u one prihvatljivije dijelove dana, a vikendom (ako i on ne bi bio djelomično radni) ili nisam imala volje, ili pak jesam, ali obično kad mi volja dođe, dođu i pljuskovi s grmljavinom. Image Hosted by ImageShack.us Tako da od sunca na mom tijelu ništa. Zasad, jer nadam se da će ga uskoro ipak biti.

Druga mogućnost je kvarcanje, o kojem sam već jednom pisala. S obzirom da i tu slušam liječnike, a i čitam ponešto o tome, ta mi opcija još manje dolazi u obzir. Naime, i da baš ništa o tome ne znam, pomisao da u minutu-dvije ili deset koža postigne preplanulost za koju vam trebaju sati i sati sunčanja mi je jednaka onoj da se kokoš umjesto sat i pol u pećnici speče za par minuta u mikrovalnoj. Image Hosted by ImageShack.us Ne znam za vas, ali meni to čak ni na prvi pogled ne djeluje zdravo. Osim toga, ako i postoji pokoji «kvarceraj» sa stručnim osobama, onaj ostatak to definitivno nije. A koristiti ne znam kako kvalitetan aparat od ljudi koji su do jučer prodavali cipele ili imali pekare (ovi zadnji možda ipak znaju «peći» Image Hosted by ImageShack.us ), meni baš i ne ulijeva neku sigurnost.

I onda, došla sam do one treće mogućnosti. Kreme za samotamnjenje. Čitala sam i slušala i o njima što od proizvođača (koji dakako ne moraju biti potpuno iskreni ako žele prodati proizvod), ali i od liječnika, i došla do spoznaje da te kreme nisu opasne i da djeluju samo na površinski dio kože. Tako da sam još lani probala napraviti taj eksperiment. A sve u cilju laaaaaganog tamnjenja, ili «dizanja» superbijelih nogu na nivo bijelih do lagano preplanulih.

Dakako da mi stvari baš i nisu išle po planu. Ne znam je li tko od vas probao nešto takvo, ali namazati se takvom kremom (i to proizvođača poznatog imena, dakle ne neki fuš), znači dobiti istina boju, ali dobiti ju negdje više, negdje manje. Drugim riječima, postanete flekavi. Image Hosted by ImageShack.us Ove sam godine krenula u još jedan pokušaj. Ovaj put čak sprej, koji navodno garantira ravnomjernu «preplanulost». Naravno da eksperiment nije uspio. Osim što sva mirišim, jesam ulovila lagane bojice po nogama, taman koliko treba. Ali sve to vrijedi na noćnom svjetlu. Na danjem, noge mi izledaju prilično «pjegavo». Ili šareno, ili već spomenuto – flekavo. Image Hosted by ImageShack.us

Nisam gotova, jer ovaj post nije pisan za «plakanje». Image Hosted by ImageShack.us Ovaj je post pisan za slušanje korisnih savjeta. Nekoga kome je to uspjelo napraviti kako treba. I tko ima tajnu formulu uspjeha. Image Hosted by ImageShack.us Ako ne znate, nema veze, ionako nemam nekih kompleksa, tako da ću svoje «prekrasne» nožice izložiti prvom prilikom, možda netko voli i takve. Image Hosted by ImageShack.us U tom slučaju imate samo jedni «obavezu» - reći što se događa s vašom kožom. Volite li tamniju ili svjetliju, i na vašem tijelu, i gledajući druge?

p.s. Sunčanje pod uvjetima na slici – definitivno DA. Samo, ima li liječnik koji bi mom flekitisu pripisao ovakvu terapiju? Image Hosted by ImageShack.us

- 22:07 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (31) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"