18.04.2005., ponedjeljak

Muško-ženske predrasude

U zadnje vrijeme rijetko svratim na forume, a i kad da samo ih čitam, poneke. Danas sam slučajno vidjela temu jednoga «Zagorke su najljepše i najbolje žene». I to me potaknulo na današnji post.

Prvo, nisam Zagorka i nemam baš nikakvih korijena u tim krajevima, pa bih se možda trebala osjećati «uvrijeđenom». Jer, ja, kako rekoh, nisam Zagorka, a kao sam «lijepa» i «dobra». Naravno, šalim se, jer niti mislim da sam ljepotica, niti mislim da sam anđeo. Niti sam uvrijeđena. Image Hosted by ImageShack.us

Stvar je u tim vječnim predrasudama, te nacionalnim, te vjerskim, te rasnim, te generacijskim. A posebna su priča muško-ženske predrasude. Po tom pitanju mislim da smo «najtanji». I teško da mogu vjerovati ikome da nema baš NIKAKVIH predrasuda. Spomenut ću samo neke, kojih se uspijem sjetiti.

To da su plavuše glupe je stvarno isfucano i izlizano. Nisam plavuša, ali ne vidim nekih bitnih razlika među tamnokosim i svjetlokosim ženama kad je intelekt u pitanju. Možda se na to može vezati predrasuda (česta u glavama nas žena) da su plavuše atraktivnije muškarcima. Možda to i nije predrasuda, jer nisam radila studiju «Što muškarci vole», no činjenica je da plavuše prije zapadnu za oko pa onda valjda tamnokosim ženama to baš ne paše. A onda jure u frizeraj da i one same budu atraktivnije. Image Hosted by ImageShack.us Ne sve naravno.

Onda, predrasuda je također da ako je žena lijepa i/ili zgodna, a nekad ne mora čak biti ni to, već je dovoljno da joj se ima što vidjeti od sprijeda i/ili straga, postaje automatski manje pametna. Valjda joj pamet ni ne treba. Jer dosta je malo zamhnuti oblinama i to je to.

Predrasuda je i da su barem mrvicu desno orijentirane žene, «konzerve». Mislim, trebam li vam objašnjavati što to znači? Skoro srednji vijek u svakom pogledu. Odgoj djece, seksualnost, politički stavovi ... U kombinaciji sa vjerom to pak spada u stari vijek.

Predrasuda je također da svi muškarci od žena, barem u prvi mah, hoće samo seks. Mislim, nije da neće ako im se da, ali nije ni da su svi lovci na trofeje zvane gaćice. Image Hosted by ImageShack.us

Predrasuda je da su muškarci manje osjećajni od žena. Mislim da su po pitanju osjećajnosti potpuno jednaki. Samo se način izražavanja emocija razlikuje. Zapravo, mislim da žene više izražavaju emocije, dok ih muškarci baš i nemaju toliku potrebu izražavati. No, neizražavanje ne znači i nepostojanje.

Možda su sve ovo samo moje predrasude o postojanju predrasuda. Image Hosted by ImageShack.us No, znam da pametnih, zgodnih i dragih muškaraca ima po cijelom svijetu. Meni osobno, najdraži su oni iz Lijepe Naše. Image Hosted by ImageShack.us

- 22:39 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (25) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"