15.04.2005., petak

Slučaj "Severina"

Svjesna sam da nismo svi isti. Što je dobro. Svjesna sam i da usprkos tome svi imamo i nekih zajedničkih točaka. Jedna od njih je i određena doza znatiželje. Neki imaju vrlo malu, rekla bih BašMeBriga-tipovi, neki pak su na onom stupnju da «gore» od želje za informacijama. Većina nas je ipak negdje između.

Nismo svi jednaki ni po područjima koja nas zanimaju. Nekog zanimaju znanstvene činjenice raznih područja, nekog dnevna zbivanja, nekog sportska događanja, ... No, ono što primjetim je posebno velik interes za privatne živote drugih ljudi. Kada je riječ o seksualnom životu, interes vrtoglavo raste. Ako je riječ o nekoj poznatoj osobi (ma što ona značila na javnoj sceni), sve vam je jasno.

Naravno, ovakva tema nikako ne bi mogla proći bez «nacionalne zvijezde» Severine, koja je uspjela poljuljati čaki i rad naših saborskih zastupnika. Naime, jasno vam je da u interesu naroda oni moraju vidjeti sva vitalna zbivanja u zemlji pa su tako morali i prekinuti s radom i pogledati taj filmski uradak, koji je bio gledan od milijunskog pučanstva. Čak i izvan granica Hrvatske. Usput budi rečeno, trebam li spomenuti koliko je time zaradio HT?

Imali smo i film «Kozjak» na «tržištu», u kojem ne «glume» tako poznati glumci, no čak ni to nije bitno za zadovoljenje nekih, moram priznati meni čudnih potreba ljudske znatiželje. Ne govorim samo prikazu seksa, već i o načinu na koji je do njega došlo.

Severinin «film» nisam pogledala, jer iako mislim da je sama kriva za to što joj se dogodilo, nije zaslužila kao čovjek takvo degradiranje vlastite osobe. Kao što to nije zaslužila obitelj njezina ljubavnika, a ni on sam. S druge strane, pitam se što je uzrok tolike znatiželje kod ljudi? Želja da saznaju kako to radi Severina, želja da sebe uspoređuju sa «akterima» smatrajući se «boljima», želja za traženjem kritika drugih radi možebitnih vlastitih kompleksa, ili?

Nisam pogledala ni «Kozjak», čak mi je bilo teško gledati i one male segmente u «Latinici». Ne mogu vam opisati koliko mi je odurno pomisliti na čovjeka koji je mogao raditi tako nešto. ZNAM da su te cure glupe, i k tome pohlepne da postanu «slavne», no svejedno tako manipulirati s nekim, meni je zaista degutantno.

Mislim da svaki čovjek taj dio svog života želi ostaviti samo za sebe i za onoga s kime taj život dijeli. Intimni život za mene predstavlja ne samo fizički odnos, nego i emocije dviju osoba. Stoga, kako god ne želimo da netko zaviruje u naš intimni svijet, mislim da je prirodno za očekivati i nezavirivanje u isti svijet bilo koje druge osobe. Tko god ona bila.

- 21:32 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (27) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"