21.02.2005., ponedjeljak

Sindrom Bridget Jones

Ne znam da li ste baš svi gledali film «Dnevnik Bridget Jones». Pretpostavljam da je ipak puno više privukao žene, nego muškarce. Ja sam najprije pročitala knjigu, a nakon toga sam pogledala prvi, a sad nedavno i drugi dio filma. Zapravo bi film bio kao i svaki drugi ... lijepi lagani ljubavni filmići koji uvijek završe happy.

Meni ipak nije bio ko i svaki drugi. Jer vrlo je dobro prikazao, s jedne strane - Nju, s druge strane Njega – kao pripadnike dva različita svijeta.

Ona je:

- opterećena godinama i biološkim satom,
- opterećana debljinom,
- opterećena izgledom,
- opterećena što će netko reći,
- opterećana kakav dojam ostavlja na Njega,
- opterećena onime što će odjenuti,
- opterećena što On misli,
- opterećena sitnicama kojima od muhe radi slona ...

On je:

- potpuno neopterećen godinama,
- ne razmišlja o izgledu u mjeri da ga on brine,
- uglavnom mu je svejedno što će obući,
- jede što hoće i kad hoće,
- pojednostavljuje stvari,
- ne razmišlja previše o onome što Ona misli,
- razmišlja glavom, ne emocijama,
- ne umara se bez potrebe, ni fizički, ni umno, ni emotivno ...

Ovdje prvo morate imati na umu da sam ja ipak žensko i da je to ženska percepcija. :) I to moja percepcija. Drugo, pomalo sam karikirala i generalizirala. :)) Što je samo iznimka za ovu prigodu. :)) Tek da bolje naglasim ono što želim reći. :)) Naravno da to nije uvijek, svugdje i pod obavezno, ali je VRLO ČESTO i VRLO MOGUĆE.

Ono što zaključujem je da je Ona gotovo cijeli svoj život OPTEREĆENA. A On živi puno manje stresno ako to ne zahtjeva realna situacija. Jer, Ona živi stresno i kad situacija nije baš posebno dramatična. Osim ako puknuti nokat i ne baš prečista kosa ne predstavlja dramu. :))

I onda bi se činilo da je to sve skupa za Nju JAKO loše. I da tu treba nešto mijenjati. Što bi naravno bilo krivo. Jer, ona naime pomalo UŽIVA u toj ulozi «patnice» (ovo ne spada u sado-mazo :)) Ne samo radi toga što to voli, nego jer zauzvrat dobije od Njega nježnost, pažnju, pogled, dodir, riječ – ili tek Nešto.

Svaki je čovjek jednako vrijedan, ali ne i jednak. Naprotiv, svaki je čovjek različit. A najveća i najljepša različitost 2 bića je – žena i muškarac. Različitost dva svijeta koji samo zajedno mogu stvoriti neki Treći svijet. Taj svijet ili već imate, ili k njemu težite. Treće mogućnosti nema.

- 18:40 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (27) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"