pegula

četvrtak, 21.06.2007.

Sta ima novo

Ajde, da nasvrljam nesto.

Sidim u labosu. Slusam Roncevica i smijuljim se. Zamisljam kako bi bilo lipo da sam sad u Jerkovica, i da gledam kako se more talasa i pokoji zgodan momcic nut
I naravno mislim se koji mi vrag treba da sam odi i da radim u labosu u kojem se vise bas i ne nalazim.Sad mi je tek jasno kada neko kaze kako mu je tlaka ici na posal. I meni je svaki dan i svaki dan deboto moram sama sa sobom debatirat da li da idem ili ne na posal.
Ma zapravo kada bolje razmislim nije niti istrazivanje ko takvo, niti jadransko more krivo za ovo moje stanje uma, vec samo okolina ljudi trenutno oko mene.
Naime, mentor mi lagano tapka po zadnjem zivcu koji imam i nije mi nikako ugodno. Da uvijek je problem u ljudima i odnosu sa njima, a ne u samom poslu. Posao odradis kakav je da je, ali kada vidis da postoje neki dupli standardi onda mi dode izrigat se. burninmad
hehehe... no sve ce to biti dobro... brzo ce se doci doma... citaj 3 tjedna...
ajme jedva cekam... opalit na odbojku na pijesku... ladne lubenice na vruci dan....sum mora i pisanje gaca od smija...ispijanje kave i shnjopanje narance i oraha s mojom Ivom....slusanjem glupih komentara ljudi koji misle da su veliki kad pricaju o necemu o cemu nemaju blage veze... voznja autom po lipoj nasoj....slusanje novih/starih prica.... osjecaj svjezine kada skocis u more....narucivanje pizze i nabasavanje na neke stare likove....

Ajme, ovih misec dana nece moc proc dovoljno brzo...
a sada je vec 4:30 i ja se kupim doma... nemam ode sta radit... hehehe...
jos samo 2 dana mamine spize i onda opet na staro....

a kad smo vec kod spize, sta sam gladna... njami


"Neka sve gnjilo je, jos uvik volim te!" cerek

21.06.2007. u 22:16 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Crazy

I remember when, I remember, I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place.
Even your emotions had an echo
In so much space

And when you're out there
Without care,
Yeah, I was out of touch
But it wasn't because I didn't know enough
I just knew too much

Does that make me crazy
Does that make me crazy
Does that make me crazy
Probably

And I hope that you are having the time of your life
But think twice, that's my only advice

Come on now, who do you, who do you, who do you, who do you think you are,
Ha ha ha bless your soul
You really think you're in control

Well, I think you're crazy
I think you're crazy
I think you're crazy
Just like me

My heroes had the heart to Lose their lives out on a limb
And all I remember is thinking, I want to be like them
Ever since I was little, ever since I was little it looked like fun
And it's no coincidence I've come
And I can die when I'm done

Maybe I'm crazy
Maybe you're crazy
Maybe we're crazy
Probably

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Odite na ovu stranicu...

passport.panda.org

Sve je to kao... kakao thumbup

Snovidjenje

Poma

Domacica iz pakla

Eurosmijeh

Tija

Jelena