priče iz pegline šupe

28.11.2004., nedjelja

nešta

Postao sam ateista - ubili su boga u meni.
Infarkt, ma kakav je, od srca je.
Idealna cura je lijepa, pametna, bogata i moja.
Einsteinova teorija je relativno jednostavna.
Proglasavam sebe erogenom zonom.
Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali.
Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.
Tko pod drugim jamu kopa taj je zemljoradnik.
Tko rano rani ima podocnjake.
Tko tebe kamenom ti njega isto kamenom jer je kruh skup
Zena je kao zemlja, sto dublje ores, bolje radja.
Grijesiti je ljudski, ali ako vam se gumica istrosi prije olovke, malo ste pretjerali.
Tko se zadnji smije nije skuzio vic. .
Ne prepiri se s budalom, ljudi mozda nece uociti razliku.
Ako se dobro osjeca1, ne brini, proci ce te.
Smjesi se...sutra ce biti gore.
Prvo skoci pa onda... padni.
Tko laze taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj.
Ako nemate sto raditi ne radite to ovdje.
Zivot ne treba shvatiti preozbiljno, uostalom, tko se ziv iz njega izvukao.
Ako im ne mozete objasniti, zbunite ih.
Kakvi su me ucili, mogao sam ispasti jos gori..
Ljubav je vjecna, objekti se mijenjaju.
Treba se zeniti samo lijepim zenama, inace nemate nikakvih izgleda da ih se rijesite.
Zene nose stikle da im se jezik ne bi vukao po podu.
Zene se dijele na udovice i na one koje na tome rade. I
stjerajte zlo iz zena. Utjerajte im dobro.
Ne diraj lava dok ne spava. Ne diraj lava dok...Holidej.
Mi o vuku a Karadzic na vrata.
Alkohol je covjkov najveci neprijatelj. Samo kukavica bjezi od neprijatelja.
Oko za oko, pasta za zube.
Bolje sutjeti i biti smatran budalom nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju Namojte bludno zgrijesiti, do prve prilike.
Lasciate ogni speranza voi chi studiate.
Vozite sigurno, vozite tenk.
Ja sam ruzan, al' sam zato glup.
Gore sa haljinama, dolje sa hlacama.
Izvedi kanibala na rucak.
Ja bih radje da moja zemlja umre za mene.
Da li si svjestan da u ruci drzi1 buducnost covjecanstva (napisano u mu1kom WC-u).
Mogu se oduprijeti svemu osim isku1enju.
Moramo u1utkati one koji su protiv slobode govora. .
Rad je sladak, ali ja sam seceras.
Obozavam rad - mogu satima gledati druge kako rade.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslije jedan.
Jedite govna - milijarde muha ne mogu biti u zabludi.

- 15:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

oglasi

svašta nešta

podzemna poezija