Brojke koje govore koliko vas je svratilo na ovaj blog!

GDJE SE NALAZIMO

MALA DVORANA
Osnovne škole "Nikola Tesla"
Matetićeva 67
PREČKO-ZAGREB



===========================
GRUPE:

RITMIKA
3-4 godine
5-6 godina
.............................................................
KIDS JAZZ DANCE
7-11 godina
..............................................................
JAZZ DANCE
11-13 godina
14-17 godina
18 i stariji
..............................................................
PLESNA REKREACIJA
za sve koji žele rekreativno
vježbati i plesati uz dobru
atmosferu, za svoju dušu.
OVO JE NEŠTO ZA VAS!
..............................................................


Informacije na:

098/260-986

091/522-0914


MAIL ADRESE:

plesni.studio.pegaz@hi.t-com.hr


BITNE INFORMACIJE



VODITELJI
* SANJA KOCON
* NATAŠA VILUPEK
* MILKA MATAVULJ

Plesni studio Pegaz

31.12.2008., srijeda

Sretna Nova 2009. Godina




- 07:24 - Pitanja-komentari? (4) - Printaj - #

27.12.2008., subota

Božićni Velesajam!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 00:20 - Pitanja-komentari? (2) - Printaj - #

24.12.2008., srijeda

Čestitka


Svim našim polaznicima i njihovim obiteljima, našim vjernim
navijačima i bodriteljima, od srca želimo SRETAN BOŽIĆ i
pregršt sitnih znakova pažnje umotanih u šarene i svjetlucave
papire ispod bora!

Plesni studio "Pegaz"





- 18:53 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

20.12.2008., subota

Božićni Velesajam


Nedjelja 21.12.

Članovi svih grupa Plesnog studija "Pegaz" nastupaju na Božićnom velesajmu.

Nastup će se održati u paviljonu 11A s početkom u 16 sati!

SmileyCentral.com

- 12:08 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

17.12.2008., srijeda

Advent - mali Jazz, Jazz 1 i Jazz 2


- 13:36 - Pitanja-komentari? (3) - Printaj - #

15.12.2008., ponedjeljak

Advent u srcu Zagreba - Ritmika


- 14:27 - Pitanja-komentari? (2) - Printaj - #

12.12.2008., petak

Podsjetnik!

Već sam pisala o tome da će krajem godine biti nastupa
pa kliknite na link da se podsjetite
na slijedeća dva nastupa koji imamo ovaj i idući vikend! rofl


Veliki pozdrav svima od
wave





- 07:58 - Pitanja-komentari? (1) - Printaj - #

10.12.2008., srijeda

Jazz-erice



- 08:33 - Pitanja-komentari? (1) - Printaj - #

09.12.2008., utorak

Ana Karenjina (ri)

Riječka baletna predbožićna premijera nije prigodničarski Ščelkunčik, nego nešto puno mračnije. U Rijeku radije ne putujte vlakom.



Tragično samoubojstvo potaknuto histerijom izazvanom nesretnom ljubavlju i otuđenjem od sina učinilo je od Tolstojeve Ane Karenjine jednu od najvećih tragičarki svjetske literature. Kroz život su je vodile emocije, ali nije mogla izdržati izolaciju koju je prouzročila njena preljubnička veza s grofom Vronskim.

Anu upoznajemo kao viđenu pripadnicu visokog društva Sankt Petersburga, prateći do kraja romana njenu transformaciju u izopćenicu iz tog istog društva. Kao komentar veze Vronskog i Karenjine, Tolstoj opisuje skladni i zreli brak Kiti i Levina. Kiti je bila zaluđena Vronskim, ali kad je shvatila da ju on ne želi oženiti preboljela ga je i udala se za Levina. Levinov lik je utjelovljenje Tolstojeva svjetonazora, transformirajući se tijekom romana iz skeptika u čovjeka koji je svoju istinu pronašao u vjeri. Iako vezu preljubnice Ane Tolstoj suprotstavlja skladnom braku Kiti i Levina, on u romanu ne osuđuje preljub (što je bilo predmetom polemika) i suosjeća s Aninom tragičnom sudbinom.

Tragičnu heroinu realističkog romana u baletnoj je interpretaciji oživjela heroina pokreta Maja Pliseckaja (1925. - ). Po mnogima najveća balerina dvadesetog stoljeća plesala je ulogu Karenjine s ansamblom Boljšoj teatra na glazbu svoga muža, Rodiona Ščedrina. U Ani (uz Ščedrinov postoji i istoimeni balet Čajkovskog) se po prvi put sama prihvatila i koreografskog zadatka. Zanimljivo je da se prije baletne Ane Pliseckaja okušala u filmskoj verziji Tolstojeva romana iz 1967., glumeći manju ulogu, a i legendarna baletna izvedba s Pliseckajom i Aleksandrom Godunovim doživjela je filmsko izdanje 1974.

Tragično samoubojstvo potaknuto histerijom izazvanom nesretnom ljubavlju i otuđenjem od sina učinilo je od Tolstojeve Ane Karenjine jednu od najvećih tragičarki svjetske literature. Kroz život su je vodile emocije, ali nije mogla izdržati izolaciju koju je prouzročila njena preljubnička veza s grofom Vronskim.

Anu upoznajemo kao viđenu pripadnicu visokog društva Sankt Petersburga, prateći do kraja romana njenu transformaciju u izopćenicu iz tog istog društva. Kao komentar veze Vronskog i Karenjine, Tolstoj opisuje skladni i zreli brak Kiti i Levina. Kiti je bila zaluđena Vronskim, ali kad je shvatila da ju on ne želi oženiti preboljela ga je i udala se za Levina. Levinov lik je utjelovljenje Tolstojeva svjetonazora, transformirajući se tijekom romana iz skeptika u čovjeka koji je svoju istinu pronašao u vjeri. Iako vezu preljubnice Ane Tolstoj suprotstavlja skladnom braku Kiti i Levina, on u romanu ne osuđuje preljub (što je bilo predmetom polemika) i suosjeća s Aninom tragičnom sudbinom.

Tragičnu heroinu realističkog romana u baletnoj je interpretaciji oživjela heroina pokreta Maja Pliseckaja (1925. - ). Po mnogima najveća balerina dvadesetog stoljeća plesala je ulogu Karenjine s ansamblom Boljšoj teatra na glazbu svoga muža, Rodiona Ščedrina. U Ani (uz Ščedrinov postoji i istoimeni balet Čajkovskog) se po prvi put sama prihvatila i koreografskog zadatka. Zanimljivo je da se prije baletne Ane Pliseckaja okušala u filmskoj verziji Tolstojeva romana iz 1967., glumeći manju ulogu, a i legendarna baletna izvedba s Pliseckajom i Aleksandrom Godunovim doživjela je filmsko izdanje 1974.

Kći progonjenih ruskih Židova, Pliseckaja je u Boljšoju debitirala s jedanaest godina. Europa ju je upoznala tek 1959. kada joj je Hruščov dopustio da napusti zemlju, što joj je zbog židovskog porijekla bilo dotad zabranjeno. Slijedili su angažmani u Rimu i Španjolskoj, suradnja s Mauriceom Bejartom i Ronaldom Petitom, te titula primaballerine assolute u Boljšoju.

Pomalo u sjeni legendarne Maje, Rodion Ščedrin (1932.-) prošao je put od tonalne glazbe inspirirane folklornim temama do aleatorike, a djela mu je u svijetu, svojim besprijekornim čelističkim dionicama, popularizirao Mstislav Rostropovič. Skladao je balet Carmen, projekt koji su prije njega odbili i Šostakovič i Hačaturjan, a njegova je glazba i za baletnu inačicu Gogoljevih Mrtvih duša. Autor je koncerata, fuga, komorne i klavirske glazbe, a radi oratorija posvećenog Lenjinu razriješen je 1990. dužnosti predsjednika Udruge sovjetskih skladatelja.

Ščedrinova Ana, kao i Tolstojeva, ima sve: ljubav, emocije, tragediju, sukob s društvom, strast i ruski šarm. Plesati Anu, nakon Pliseckaje, noćna je mora svih primabalerina, a u riječkom HNK dopala je gošću iz Slovenije - Bojanu Nenadović Otrin, trenutno solisticu ljubljanskoga SNG-a. Partner će joj pak, u ulozi Vronskog, biti plesač koji je rođen nedaleko HNK Rijeka, no u njemu nije nastupao otkad je postao profesionalac. Riječ je, naime, o Ronaldu Savkoviću, rodom iz obližnjih Matulja, višegodišnjem prvaku Baleta HNK u Zagrebu, kojije nakon audicije za ansambl - postao prvak baleta (!) berlinske Državne opere… Savković je dobitnik nagrade ruske baletne legende Vladimira Vasiljev te niza drugih značajnih priznanja, i već je nekoliko sezona redoviti gost njujorške postave ‘gala zvijezde 21. stoljeća’, a da pri tom redovito nastupa na scenama od Barcelone do milanske Scale…



Uz ‘uvezene’ soliste, ansambl riječkog HNK-a s Dinkom Bogdanićem za koreografskim kormilom pokušat će hrvatskom praizvedbom doseći boljšojevske standarde, pokazujući nam kako su sve sretne obitelji nalik jedna na drugu, a sve nesretne…ma znate već.

Teatar.hr


- 09:29 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

08.12.2008., ponedjeljak

Videoteka: Carmen Suite Ballet

Povodom riječke premijere baleta ‘Ane Karenjine’, donosimo vam snimku još jednog baleta istog skladatelja - Rodiona Ščedrina, s njegovom suprugom - Majom Pliseckajom - u glavnoj ulozi.

Baletna diva Maja Pliseckaja oduvijek je željela plesati ulogu Carmen, pa je zato svojevremeno zamolila skladatelja Dmitrija Šoštakoviča da joj isti i - sklada. No, Šoštakovič je ponudu odbio, objašnjavajući to isuviše velikim poštovanjem prema Bizetovoj slavnoj operi.

Stoga je Pliseckaji želju odlučio ispuniti njezin vlastiti suprug, i sam slavan skladatelj - Rodion Ščedrin (a čiju Anu Karenjinu premijerno 12.12. izvodi Balet HNK Rijeka). No, i suprug je bio ‘tvrd orah’, pa se skladanja prihvatio tek nakon što je vidio par pokusa Maje Pliseckaje sa koreografom Albertom Alonsom.

Rezultat je Carmen Suite Ballet po motivima Bizetove opere, a za koju kritičari kažu da je u savršenom skladu s Alonsovom koreografijom te ujedno idealan ‘izlog’ za dramski, a ne samo plesni talent Maje Pliseckaje. Praizvedba se zbila na sceni Boljšoja 20. travnja 1967.

teatar.hr




- 09:21 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

05.12.2008., petak

Studio Kubus: Radionica FORUM KAZALISTA !!!

Ova dvodnevna radionica bit ce koncipirana kao intenzivan edukacijski trening tj. kao priprema svima onima koji metodu zele koristiti u svojim sredinama – skolama, razredima, firmama, udrugama ili u bilo kojim drugim grupacijama ljudi.

Voditeljica radionice ce biti Ivana Marijancic, dramska pedagoginja i prakticarka metoda Augusta Boala – kazalista potlacenih, trenunto angazirana u Zagrebackom kazalistu mladih, u Privatnoj osnovnoj skoli "Kreativni razvoj" koja ima dramski odgoj konstatno integriran u skolski program, te u Gradskom kazalistu Virovitica kao voditeljica dramskog studia. Takodjer je odrzala brojne radionice kazalista potlacenih za Skole ljudskih prava Hrvatskog helsinskog odbora, te za mnoge udruge i projekte koje su odlucile proradjivati teme i programe kroz dramski pristup.

Termin odrzavanja: subota 20. 12. 2008. i nedjelja 21. 12. 2008. od 9:30 do 18:00 sati

(iako se radionica proteze kroz dva dana, ona je cjelovit proces, pa ju nije moguce pohadjati polovicno, djelomicno tj. nije moguce izostati s nekog njenog dijela)

Mjesto odrzavanja:

Zagreb, Studio Kubus u Kranjcevicevoj 9 (uci u vezu, proci dvoristem do kraja i popeti se na kat; to je u Kranjcevicevoj preko puta nogometnog stadiona Zagreb)

Cijena radionice bit ce 200 kn.

(placanje je na licu mjesta i dobivate vazeci racun za pravdanje u Vasoj organizaciji)

Prijava: Krajnji rok za prijavu je: ponedjeljak 15. 12. 2008.

ali prijave cemo zakljuciti i ranije, ako se maksimalan broj od 15 polaznika popuni prije roka.

Prijaviti se mozete:

- mailom na ivanamarijancic@vip.hr ili imarijancic@gmail.com ili

- svaki dan prije podne od 10 do 11 sati pozivom na 091 5369431 (izdiktirati sve podatke za prijavu)

PODACI KOJE TREBATE NAVESTI U PRIJAVI SU SLIJEDECI:

- ime i prezime, godina rodjenja
- zanimanje (studenti- koji fakultet? zaposleni- koje radno mjesto, institucija? ili nesto trece?)
- motivacija (razlozi za prijavljivanje na ovu radionicu)
- broj mobitela, e-mail adresa

Molimo Vas da se prijavite SAMO AKO STE ZAISTA SIGURNI da cete doci na radionicu, jer otkazivanje remeti urednu organizacijsku pripremu radionice.

Paznja!!! Cesto dobivamo nepotpune prijave. Smatramo da ne trazimo puno podataka za prijavu niti da su oni komplicirani, stoga napominjemo - prijavite se sa SVIM TRAZENIM PODACIMA.

Ako prijavljujete nekoliko polaznika, MOLIMO VAS DA ZA SVAKOG POLAZNIKA NAVEDETE SVE POTREBNE PODATKE!!!

Napomene!

- oba dana radionice cemo unutar navedenog tremina rada napraviti dvije krace pauze (po potrebama polaznika) i jednu veliku pauzu od sat vremena (koju mozete iskorisitit za rucak)
- u prostoru u kojem cemo raditi, a koji je uredjen za vjezbanje, ne ulazi se u cipelama, vec se obuca ostavlja ispred ulaza u prostor, a vjezbati mozete u carapama ili tankim slapicama


Opis metode rada: KAZALISTE POTLACENIH – FORUM-KAZALISTE

Metoda Kazalista potlacenih do sada se koristi u gotovo 100 zemalja svijeta. Koristi se u sredinama gdje vrlo poticajno djeluje na ljude u suceljavanju s aktualnim problemima i mogucnoscu djelovanja kroz kazaliste. Ovaj model kazalista zamislio je i razvio '70tih godina istaknuti brazilski redatelj i kulturni aktivist Augusto Boal.

Najcesca tehnika kazalista potlacenih je forum-kazaliste. Forum-kazaliste je okupljanje u kojem sudjeluju i glumci i gledatelji. Gledatelji tada nisu pasivna bica, vec su pozvani da zamijene protagoniste kako bi pronasli rjesenja ili alternacije za potlaceni lik na sceni. Osnova su kratke forum-scene koje prikazuju probleme odredjene zajednice i u kojima nisu ponudjena rjesenja. Gledatelji daju svoja vlastita rjesenja, aktivno su ukljuceni u izvedbu tako sto zamjenjuju lica na sceni i improviziraju razlicita rjesenja prikazanog problema. Ne trazi se "pravo" ili "idealno" rjesenje, vec je cilj istraziti sto vise mogucnosti. Nakon sto se ljudi kroz ovu kazalisnu tehniku pokusaju poigrati sa raznim rjesenjima, moguce je da ce im to biti podsticaj za djelovanje u stvarnom zivotu kada se suoce s istim problemom koji su imali u kazalisnoj forum-sceni. Stoga je ova metoda vrlo popularna u svijetu i koristi se u najrazlicitijim skupinama ljudi: u skolama, u sredinama sa specificnim grupacijama npr. ovisnicima, zlostavljanim zenama, zatvorenicima, sindikatima, stambenim zajednicama, sportskim klubovima, poduzecima, itd.

Forum-kazaliste nije oblik psihoterapije, vec kazalisna interaktivna igra. U forum-scenama ne prikazuju se dublji psiholoski problemi vec problemi komunikacijske prirode, najcesce razni oblici nasilne komunikacije ili bilo kakav oblik tlacenja u kojem je jedna strana zakinuta za pravo na dijalog.

Cilj kazalista potlacenih je humanizacija covjecanstva. Prema Augustu Boalu, kazaliste je jedno od osnovnih ljudskih djelatnosti, ono je unutarnji ljudski nagon. A kazaliste pak nastaje kada covjek uvidi da sam sebe moze promatrati u akciji. On je glumac (akter) i gledatelj (promatrac) u istoj osobi. To mu dopusta kontrolu, a time i promjenu svog ponasanja, svog djelovanja. Na tom principu lezi forum-kazaliste. Osnova je – djelovanje, motiviranje gledatelja-glumca na akciju, na promjenu modela zadanog u forum-sceni. Kroz djelovanje gledatelji-glumci promatraju sebe i tako uce iskustvom.


OPISNI PROGRAM RADIONICE:

- Niz dramskih igara i vjezbi kojima je svrha stvoriti kompaktnu i sloznu grupu. To su dramske igre i vjezbe koje razvijaju povjerenje, komunikaciju pogledom, verbalnu komunikaciju, ritam grupe, kontrolu pokreta. Kroz ovaj dio radionice tijelo postaje aktivno, osvijesteno i spremno da bude osnovno scensko izrazajno sredstvo. U ovaj dio spadaju i dinamicne kreativne vjezbe koje su modeli tlacenja, sto je uvod u tehniku kazalista potlacenih tj. forum-kazalista.

- Kazaliste skulptura ili kazaliste slika. To je vrlo kreativan i poticajan dio radionice u kojem polaznici kroz svoja tijela prikazuju dogadjaje i odnose, izrazavaju svoja stanja i stavove, te se bave analizom istih. Prolazeci ovaj kreativan proces, grupa ce doci do tema i formirat ce price za forum-scene u kojima ce biti prikazana aktualna problematika grupe, sredine ili pojedinaca.

- Priprema forum-scena. Pomocu dramskih metoda razvijaju se forum-scene koje ce se prikazati na javnoj izvedbi, fiksira se tekst, polaznici rade na biografijama svojih likova, te se rade Boalove probavalacke tehnike ili tehnike probe, pomocu kojih polaznici dobivaju dobru podlogu za gradnju svojih likova i scene, sto je nuzno potrebno za snalazenje u buducim improvizacijama s aktivnom publikom.

Na kraju radionice se obicno dobiju dvije ili tri uvjezbane kratke forum-scene s razlicitim temama tj. oblicima tlacenja, koji su specificni za grupu s kojom se radi.

- Javna izvedba na koju su pozvani svi ostali zainteresirani ili vezani uz problematiku obradjenu u scenama.

Tijekom radionice bit cete upoznati sa ulogom dzokera. Dzoker je osoba koja je spona izmedju glumaca i publike i koja koordinira zaustavljanje scena, razgovor i intervencije publike.

- 08:54 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

01.12.2008., ponedjeljak

Karlovac, 29.11.'08. - Susreti plesnih grupa

Petra, Lucija G., Stela, Tena i Lucija D.





- 11:00 - Pitanja-komentari? (6) - Printaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari ON/OFF
Ovo je izlog
Plesnog studija Pegaz
i svih članova, plesač i voditelja koji ga čine.

NASTUPI:
Hrvatski sabor kulture, Trešnjevačka plesna scena, Dani Silvije Hercigonje, Sajam plesa, Božićni Velesajam, Cest is'd best, Advent u srcu Zagreba, F=M...


Video Pegaz:
Youtube - PS. Pegaz

SLIKE s nastupa i iz dvorane
Pegaz-FACEBOOK
Treps - 5/2010.g.
U dvorani 2/2010.g.
Advent - 12/2009.g.
Velesajam - 12/2008.g.
Advent - 12/2008.g.
Jazz dvorana/2008.g.
Karlovac - 11/2008.g.
Ritmika - 11/2008.g.
Jazz - 11/2008.g.
Trešnja - 2008.g.
Treps 1 - 2008.g.
Treps 2 - 2008.g.
Pokazni satovi 2007.g.
Treps 1 - 2007.g.
Treps 2- 2007.g.
F=M - 2007.g.
Pokazni satovi - 2006.g.
Jazz 1 - 2006.g.
Ritmika - 2005.g.
"Cest is'd best" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
"TREPS" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
Ansambl - 2004.g.

Pridružite se našem stvaranju, bez obzira dali ste mali ili veliki. Svi koji volite ples, muziku i druženje, zaplešite i vježbajte s nama.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se