05

utorak

siječanj

2010

..i ove ću godine napisat post..!

ahh what to say ^ ^ hehe..Dear people..vraćam se na pisanje..ili ne..ma ugl neki post je danas pao. Ušla sam u Statistike koje su mi prije fakat puno značile..zadnji post je napisan prije 194 dana..a blog mi postoji 33 mjeseci i 7 dana.Očarana sam..pa u biti i nije neš tolko puno..kolko sam mislila da je..al ovo sa zadnjim postom..hahah..i da what to say..i ove sam godine napisala post..hahah a možda se opet javim sljedeće..ma ugl..da skratim priču..iako mogu pričat kaj god oću zato kaj ovaj blog tak i tak nitko više ne čita..svi vise na našem dobro nam poznatom fejsu [i neću sad ostavit link,jer ste preovisni] namcor skupa sa mnom namcor i tak..kod mene svašta,al pol tog se više ne sjećam jer ne znam otkud da počnem..škola ko škola..dosadna,štreberska..ma ne da mi se..čak sam brijala da ću proć na kraju s 5..a prosjek mi je ono 4,46..mad..al sve se valjda događa s razlogom..polako sam se ohladila od tog..čim su počeli praznici..onak,išla sam na ponoćku,vidla pol jaruna ko je viđam samo na ponoćki i to je to..baš jadno namcor i ovak ljenčarim po ovim praznicima,visim na fejsu..pa dodajte me ljudi heh :P
David Guetta..nisam zaljubljena xD al sam htjela ić na njegov koncert..međutim niš ni od toga,jer je frendica rekla da ne puštaju ispod 18 makar imaš kartu..i ja onak a jebeno,al sam si zacratala da ću jednog dana otić na Dejvida yes..i na kraju kaj je najgore..vidim slike po fejsu kak je bilo na koncertu..vidim gamad mojeg godišta..NOT FAIR! eek
Ljeto je bilo dosadno,sa starom sam bila samo..headbang borring..žešće dosadno..sva sreća da sam otkrila da imam fejs na mobu jer inače ne znam kak bi preživjela tih kobnih 2 tjedna..-.- ne kažem da me stara jebe u mozak[ne doslovno] neg..ono..nije to to kad ideš s ekipom.
SRETNA NOVA! hahaha baš sam neka kak to nisam mogla spomenut na početku posta..heh
Slavila sam doma ko i obično.pao neki tulum i tak hehe..napila sam se,al ne ono nećemo sad pretjerivat..mogla sam stajat na nogama a provaljivala sam takve gluposti..i išla spat oko 7 [tad sam brijem zaspala] i oporavila sam se ugl :DD ajd niš ne da mi se više..pusa do sljedećeg puta,al bit će gaaa nananan :P
evo jedna pjesmica u skladu s praznicima,nije ljeto..al :Dwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.