25

četvrtak

lipanj

2009

--> I was gonna clean my room until I got high <--

OOOO da! fajnliiiiii :DDDDDDDD
okej..hahah..al ne vjerujem..zadnji post napisan prije 73 dana...:))
ovak..iskreno nisam se nadala ni jednom komentaru..dok mi nie fredica rekla da je ostavila 1 kom na mom "dražesno-retardiranom"blogu..i onda dođem tu prije nekih 2 dana i vidim 2 komentara! aha..ko me se to sjetiio..fala :) :) fala :) :)
Kod mene fkt svašta..al ono fkt..završila šk..i prošla sam s 5! haha..nisam štreberica..al lagana je šk..al matišuu imam i dalje 2..tak da ono..nisam se promijenila xD
Ugl..sad sam na ljetnoj praksi..i preprezadovoljna sam! Žderemo ko lude ja i frendica i to je besplatno :D mislim nemreš bolje dobit :)
Čak smo i papale leeeed..koji je onak leeden xD
Sad se odmaram prek ovih praznika koje vooolim najviše na cijelom svijetu..
Počela sam OBOŽAVAT riječ ŽEŠĆE..al ono fkt ŽEEEEŠĆE :D
Babe sam zajebavala..di je trg bana josipa jelačića.?.(na jarunu sam ju to pitala u jednoj uličici-hidrauličččka :SS)..baba se smijala ko luda a ja onak još više :DDDDD I dođe ona..na kraju je popušila..ideš sedamnajsticom xDDDD
Prestala je ta opsjednutost s fejsom..iako sad sam igram igrice :D
(samo me probajte pobijedit!)
Sad je došao na red tzv.polyvore..http://www.polyvore.com
tu sam stranicu na svu sreću našla..obožavam ju..iako sam napravila prek 100 setova..ugl..to vam je str. za one koje vole fotografiju&modu..mogu radit razne fotke..i bla bla..u slučaju da se ulogirate..moj nick je wawa :D (a to je duuga priča zkj se tak zove :P) LJUDI DODAJTE MEE!
Gledala sam DISTURBIU (PARANOJA) shia labeuof..valjda sam dobro napisala..ugl..film je preeeejeben..ne da mi se sad pričat faking radnju al super je..onak neki tinejđerski horor :)))) Tražila sam 500 h (ne doslovno^^)
jednu pjesssmu..iz tog filma..i našla sam juuu! weeeha
ajd papa..ii da...ima jedan zgodan liiik..lucas till...prreeekjut..:) ostala sranja ćete valjda doznat u sljedećem postu..puno vam toga nisam još ispričalaa :)))UGL...UŽIVAJTEEEEE! pusssek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.