13

ponedjeljak

travanj

2009

sretan Vaskrs!

Oho,ne vjerujem u ovo kaj pišem i kaj gledam.Istina je takva da sam se odlučila za još jedan post..nakon posljednjeg napisanog prije 81 dan.
Ivona se sjetila svog dragog bloga na kojem je prije 100 god svaki dan provodila svoje vrijeme uređujući ga i svaki dan je pisala postove.Čovjeće pa ja sam mislila da mene to nikad neće proć a vidi sad..prošlo me je,nznm kak nekak brzo..
Ne da mi se opče više ostavljat komentare ko prije..ona sjebana odbrojavanja,pa što više komentara ovo ono..ispočetka kad sam napravila ovaj blog htjela sam što je moguće više komentara..sad mi to uopće nije bitno..il ona silna odvraćanja...čemu to? a pola ljudi nije ni pročitalo post XD
i onda mi tam počnu srat..ajme kak dobar post,blabla..onak nisam glupa,al me to veselilo..kaj ću i ja sam čovjek XD
Čovječe,koji zreli post..XD
Prije svega,sretan Vaskrs svima i vama blogeri kaj još nekim čudom i pišete. Haha,ne znam kak vam se da...al valjda ste neki od vas početnici pa ono..to sam i ja sve prošla...
Kod mene je sve ok..iako sam par dana bila bolesna,i sad sam,al govorimo to općenito,inače znate ono XD
Praznici su napokon..ja uživam i to je sve :)
Visim na fejsu..i tak,kaj da drugo kažem....
Uopće se ne nadam nikakvim komentarima,jer pola vas sigurno više ne piše blog..neću reć da sam ja non stop bila na njemu..nisam,jer mi se nije dalo,a bila sam opsjednuta fejsom i još sam :)
I kaj joššš..a niš..idem sad stavljat maslinovo ulje na kosu..a uff kak to smrdi..al zato se kasnije isplati,vjerujte.
ajd pozz do sljedećeg puta...........ak će ga bit............ma hoće =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.