pedeset+

četvrtak, 27.03.2008.

Ol ' 55




Nema Bilka.
Cijelu noć sitna tužna kiša.
Mrzim proliće.
Kiša i nadalje pada.Idealno za metiljanje po kauču.
Pogotovo ako iz nepoznatih razloga nisi oka sklopio.
Ali, ne. U meni nemir.
Za sve je krivo proliće.
Uvijek me je bacalo iz euforičnih napada volje i radosti u napade neobjašnjive tuge i slabosti. Kako fizičke tako i psihičke.
Prepuštam se tuzi. Puštam si jednu od najdražih Waitsovih - Ol'55.
Suze su krenule.

27.03.2008. u 09:47 • 18 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 24.03.2008.

SRITAN USKRS

Eto, moja Luce Blogamimoga mi dala ideju za čestitku.

Vjerovali ili ne ovih dana plešemo i guštamo u plesu David Byrne-a.
Kako su bili dobri ! Lini su otkriće.
Što'š drugo očekivat od mene oldtimerice. Spotovi su za ono doba avangarda i vrlo art. Ali live nastupi su bili nevjerovatni.
Pustite si i ostale pisme kad ste već kod Talking heads-a.
I...let's dance.






E ovo retro je vrlo slatko ! A i Skatalites su mi ljubimci.

24.03.2008. u 11:23 • 8 KomentaraPrint#

subota, 15.03.2008.

Rodjendan

Ružno od mene što nisam ništa odavno pisala.
Danas je veliki dan. Otkad znam za sebe oduvijek sam volila, želila i slavila rođendane. I veselila im se. I veselila gostima. Ima ljudi koji bi taj dan najradije preskočili. Ne zato što kao neki misle da su nesretni i nemaju što slavit, već onako - bez veze.
Dan mi je počeo prekrasno. Oko 7 ujutro sam se probudila jer sam osjetila da je netko ušao u kuću. Mislila sam da sanjam. Ko gospa mi se ukazalo najdraže biće na svijetu, stoji i smiješi se sa buketom cvijeća. Došla Lina iz Ljubljane gdje je na studentskoj razmjeni i nije trebala doći jer to stvarno košta.

Može li itko zamisliti ljepši rođendanski poklon !
Image Hosted by ImageShack.us


Nemam vrimena više pisat, triba polako uređivat stan za goste i završavat spizu. Podnosim izvještaj sutra.

U glavi mi cijeli dan - ne znam zašto, melodija :

Trči vrime
cvili maška,
traje jubav pusta
siromaška,
šaka suza
vrića smija
ča je život vengo fantažija.

Dašta je nego fantažija !

15.03.2008. u 14:11 • 21 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najkraće : BITI ILI NE BITI

Zašto neko piše, ako ne da bi sastavio sve svoje dijelove ? Od trenutka kad krenemo u školu ili crkvu,
obrazovanje nas kida na dijelove, uči nas da rastavljamo dušu od tijela i razum od srca. Mora bit da su ribari sa Kolumbijske obale učeni doktori etike i morala jer su izmislili riječ sentipensante,osjećati-misliti, da bi definirali jezik koji govori istinu.
Eduardo Galeano.

BISERI :
No. 1 otkad bolujem :

Smrt nije pružila ruku prema meni i zato sam ovdje. Otkako sam postao svjestan stranosti života koji se opire navici, postao sam još bezbrižniji, jer sam dospio u vrijeme koje uopće ne osjećam svojim. Ono mi izvorno već ne pripada. Ovdje je samo kao još jedno jelo nakon objeda koje se ne nalazi na jelovniku. Još je mnogo manje onoga što mi pripada nego što je toga bilo prije, kad bi se povremeno ipak događalo da imam zahtjeve i postavljam pretenzije. Od tog trenutka nikada se nije prekinio magični mirakul mog života. Život nije razumljiv sam po sebi. Jer, kao što su govorili stari, značaj života nije u prirodnosti , nego u čaroliji. Živjeti znači biti potresen, biti izvan sebe, biti uzdrman, biti otrgnut od svojih korjena, mučiti se i bjesnjeti od iznenađenja i čuđenja, od bola i pomutnje, od užasa i radosti, od pouzdanosti i straha, od patnje i divote. Nema ničeg protuprirodnijeg od života. Život je milost. I to znam sada kada je zaista to i postao. Zbog milosrđa sam ovdje, gotovo kao slučajna i neistraživa pojava.
Bela Hamvas : Kap prokletstva

Kopiranje, objavljivanje ili prenošenje tekstova i fotografija bez dopuštenja autora NIJE DOZVOLJENO

pedesetplus@gmail.com