petak, 26.10.2012.

umisto slika s mora evo nešto s bojama i kornačak mi je bolesna

zaključila sam da mi naslovi ne šljakaju nikako,ma di bi se ja još i sa tim zamarala
volim boje ko malo dite i dan danas radim sve šareno od graha do cupcakesa
i kori mi je bolestan nešto...bili smo u veta i kaže teta da je prolazno,dobio neke tabletice da mu bude bolje i nadam se da hoće skoro jer mi ga je teško gledat tužnog,to je jedini pišonja koji me nikad u životu nije iznevjerio

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ne dajte se sivilu jeseni!
Image and video hosting by TinyPic


11:46 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.