body °life is a game, but he doesn't want to play with me° - Blog.hr body


...don't, don't close your heart to how you feel, dream and don't be afraid the dream's not real, close your eyes, pretend it's just the two of us again, make believe this moment's here to stay...

Image Hosted by ImageShack.us

podraf ekipa!!!! ah, 25.2.1992. ...sjećate se tog dana?! ah, ja se sjećam kao da je bilo jučer...da, moš mislit...ugl, dns mi je ročkas!!! weeee!!!! sad sam kao hepi...pa ono, ne žalim se...i sad ja ko imam 16 godina...mda...no, u školi je dns bilo fkt super...samo kaj on nije bio...bolestan je...nije mi ni u subotu došo na ročkas kad sam, kakti, slavila...da, to vam se zove peh...al evo vam jedna tortica...baš mi je bila vesela...
Image Hosted by ImageShack.us

mda...još uvijek sam tužna...iak se to ne vidi na prvi pogled, dns sam sva bila nekak weeeee...ali unutra nije tako...ovo sam nedavno napisala...to opisuje sve moje osjećaje, a tako se osjećam već duže vrijeme...pa dakle:
Suze. Ogledalo duše. Svi moji osjećaji u nekoliko stinih slanih kapi. Padaju na moj jastuk potpuno tiho i gotovo savršeno, ali ipak još uvijek jako bolno. Sve što sam ti željela reći možeš pročitati iz ovih par kapi. Sve što osjećam prema tebi, sve što ti nemam hrabrosti reći, sve što sam ja zbog tebe, cijeli moj život, svi moji osjećaji, razmišljanja, sve moje-moje suze...Ti. Ne zaslužuješ niti jednu. Ne zaslužuješ niti dijelić moga srca, niti dijelić mojih osjećaja, niti dijelić mojih nadanja, niti dijelić moga života, niti jednu moju suzu. Sve što sam dugo vremena držala u sebi, sve ono što sam se bojala pokazati da mi se nebi smijali, sve je to bilo predugo unutra. Izašlo je, napokon. Suze. Svaka moja kristalna suza nosi tvoje ime, u svakoj možeš vidjeti svoj odraz, svaka od njih posvećena je tebi i teče zbog tebe. Ti. Jesi li shvatio da se oko tebe vrti moj život?! Jesi li?! Sve moje, sve što imam, sve što možeš opipati, sve što možeš čuti i vidjeti, ali i sve ono što se ne vidi očima, svaki osmijeh, svaka riječ, svaki dan, cijeli moj život, samo za tebe i zbog tebe. Samo ti. Zaslužuje li netko uopće toliko, a da ništa ne pruža zauzvrat?! Svaki dah samo za tebe, svaka pjesma samo za tebe, svaki novi dan samo za tebe, svaki osmijeh, svaka tuga, svaka suza. Moj život. Sve. Ti. Volim te. Nažalost...
ne znam kaj da vam još kažem....đizs, kak mi se više neda pisat te posteve i to sve oko bloga...al ajd natjeram se kolko tolko...možda fkt zatvorim blog...lijenost...pih...no, idem vam ja sad...društvo, uživajte mi...budite mi dobri, lijepi, pametni i zaljubljeni...pozzzam vas svewave

25.02.2008. | 20:35 | | 79 | just say it... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn : patka dizajn

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

čitaj, komentiraj, uživaj :D
blog postoji od 11.08.2007.

ONA JE...

šašava. luda. lijena. pomalo sramežljiva. neshvaćena. malo čudna. kreativna. optimistična. jedinstvena. malo usamljena. vječno tužna. ovisna o msnu, kompu i ostalim izumima 20. stoljeća, krevetu, čokoladi, glazbi, frendovima, njemu. mrzi sebe [u svim pogledima], školu, ponedjeljak, one koji se preseravaju, neke osobe, oblačno vrijeme, nepravdu, bube i još dosta toga. želi biti sretna, da ju on voli, studirati arheologiju, otići tamo gdje je sve po njenom. treba zagrljaj i poljubac od njega, malo više slobodnog vremena i odmora, puno volje za učenje, veći džeparac. smatra da je bolje živjeti u lijepoj laži, nego u ružnoj istini. nije ju briga što drugi misle o njoj. voli pomoći drugima i voli kada netko pomogne njoj, voli voljeti i biti voljena. smatra da se rodila kako bi voljela njega. ona ne zna što želi u životu i ne želi odrasti. ona voli njega i to joj je jedino važno u životu. i za kraj, ona već 16 godina živi i djeluje u zagrebu.

Image Hosted by ImageShack.us


Far too many people are LOOKING for the right person, insted of
trying to BE the right person.
-Gloria Steinem


Image Hosted by ImageShack.us

You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world.
-Gabriel Garcia Marquez


Image Hosted by ImageShack.us

The worst way to miss someone is to be seated by her/his side,
and know you`ll never have
him/her.
-Gabriel Gracia Marquez

Image Hosted by ImageShack.us

Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.
-Denis de Rougemont


Image Hosted by ImageShack.us

No person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry.
-Gabriel Gracia Marquez


Image Hosted by ImageShack.us

I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your
side.
-Gabriel Garcia Marquez


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.
-Njemačka

Image Hosted by ImageShack.us


Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.
-Gabriel Garcia Marquez


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.
-Njemačka

Image Hosted by ImageShack.us

Don`t struggle so much, best things happen when not expected.
-Gabriel Garcia Marquez


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je igra za dvoje u kojoj oboje mogu pobijediti.
-Eva Gabor


Image Hosted by ImageShack.us



Zivot je prilika- iskusi je.
Zivot je ljepota- divi joj se.
Zivot je san - ucini ga stvarnim.
Zivot je izazov- suoci se s njim
Zivot je zadatak- izvrsavaj ga
Zivot je igra - igraj je
Zivot je dragocjen- njeguj ga
Zivot je bogatstvo- cuvaj ga
Zivot je ljubav- voli ga
Zivot je tajna- otkrij je
Zivot je obecanje - ispuni ga.
Zivot je avantura - usudi se
Zivot je sreca- zasluzi je
Zivot je zivot- brani ga




°°LYRICS°°


The police-every breath you take

Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
Ill be watching you

Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
Ill be watching you

Oh, cant you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
Ill be watching you

Since youve gone I been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but its you I cant replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please...

Oh, cant you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every breath you take

Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
Ill be watching you

Every move you make
Every step you take
Ill be watching you

Ill be watching you
Ill be watching you
Ill be watching you
Ill be watching you...




Prljavo kazalište-moj bijeli labude


I bas me briga ko te nocas vozi kuci, briga me
I ako si i sretna ko sto kazes, mada znam da lazes
Sve to ubija me.
Oooh, grlim hladne jastuke
Oooh, moj bijeli labude.


I briga me sto nisi mjesec, a ni sunce, briga me
Al' neces moci preko blatne kaljuze
Cista stic' do moje postelje.
Oooh, grlim hladne jastuke
Oooh, moj bijeli labude.


Moj bijeli labude
Kad me jednom ne bude
Sve ce vode, labude
Da se razbistre.




Celine Dion-my heart will go on


Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on