Soft Pear

srijeda, 13.09.2017.

PROŠLOST I SADAŠNJOST

Ukus opasnosti i pohlepa , za mene je bila privlačna kombinacija za početak novog života. Pritiskala me moja nova vrlina , nada u bolje u kombinaciji sa pohlepom. Željela sam više od života i svakodnevne rutine koju sam prije imala. Smatrala sam da zaslužujem više od onoga što drugi žive, ja sam ipak bila bolja od većine, pametnija,posebnija, zgodnija, centar svijeta. Moju tajnu nikad neće saznati nitko, to je pravilo moga života, istina bi me previše koštala . Od nevine djevojke sam prerasla u nešto niti približno onome što sam u do pred malo bila. Moje srce je prošlo previše lošeg života u prekratko vremena i pretvorilo se u ovo. Uvijek sam se divila ; kako ljudi "tako" mogu živjeti, što vide u takvom životu.?! Život bez adrenalina, što to krasi njihov život.. Da li to njih uzbuđuje , ili jednostavno nemaju potrebu za nećim jačim i bržim.. Dali je možda to bolja verzija života, možda sam ja ta koja živi krivo, ili je tu primjenjiva opće poznata stara relativnost. Nažalost to se uvijek sazna prekasno kada već počne boliti.
Sada sam dobila ono što prije nisam imala. Položaj u crnom svijetu, visoku petu sa koje sam promatrala druge koji me nisu osobno poznavali, ali su znali tko sam bez da smo si ruku pružili, poglede koji su bili potajno usmjereni prema meni, neki sa strahopoštovanjem, drugi su gledali zadivljeno , dok su drugi smatrali da je bolje kloniti se..
Jedan život za van , drugi život za svoja četiri zida.. Spoznala sam da je takav život težak, da tajna ima neopisivu težinu, a laž je ono što ide pod ruku sa tajnom. Bez dobre laži tajna neće zaživjeti, za takve stvari se Bogu i vragu moli.
Prije suživot sa mekanom, ne ambicioznom tugom koja me niti zaštititi nije mogla, nisam joj se divila, dok je ona mene gledala kao nešto čemu se vrijedi diviti, nešto što je njoj bilo spektakularno, ali mene to nije privlačilo..U biti jako me odbijalo i stvaralo je u meni odbojnost.. Svaka noć pored u meni je stvarala gađenje i mučno buđenje. Godinama sam planirala i tražila rješenja za odlazak. Nisam više vidjela smisla u tome. Ja nisam tu više pripadala, a htjela sam odigrati samo na sigurno što je bilo jako teško u tim okolnostima. Trebalo je donijeti ovaj puta pravu odluku jer je puno godina prošlo, nije više bilo mjesta za greške. One su me već previše koštala. Odlučila sam ovaj puta ispravan korak napraviti, pravim putem krenuti i dobro odlučiti.
I odlučila sam i krenula u nepoznato, u nešto novo, u suživot adrenalinskom svijetu sa hrpom stresa,prestiža,života koji je bio sve sam ne dosadan..Nije bilo više monotonije i straha za sebe osobno, sada sam imala protekciju i divljenje svijeta ali i to je nečega koštalo. Imala pa nemala kod mene se ta kletva do sada ubrzano izmjenjivala, do mjera neopisivih..
Ali sada je u pitanju lagodan ali paklen život,a i on ima svoju cijenu, cijenu koju opet plačam. Teško je dočarati tu svakodnevnicu..sada je ispred mene ponor i natrag više ne mogu...Olakšanje zbog prošlosti u sadašnjosti i novom životu je kratko trajala, suživot sa prošlosti i onom mekanom tugom me sustigla i u ovoj slatkoj sadašnjosti..Ljubomorna prošlost je radila probleme zbog saznanja o mojoj sreći. Moja prošlost se nije mogla pomiriti sa time, lakše joj je bilo ne dati mi da dođem do zraka i da živim u sreći koju sam si odabrala kao novi početak..jedino što je znala je smišljati njoj slatke osvete i servirati mi je jednu za drugom.. Jer to je ljubav..ako te nemam , patit češ..a napast ću te gdje najviše boli, cilj mi je stvoriti nebrojeno najtežih problema zbog kojih ćeš propast jer nisi moja, nečeš biti sretna, ima da platiš, i neću nikada odustati.. e to je opis moje patnje zbog suživota sa onom bijednom gadnom prošlosti koja se sada koprca u moru ljubomore smišljajući osvete za mene..

13.09.2017. u 14:41 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  rujan, 2017  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2017 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Linkovi

Loading