jube moja! obožavam te! - *ptico malena... - Blog.hr

*ptico malena...

ponedjeljak, 13.02.2006.

jube moja! obožavam te!

Voljela bih da si sada pored mene, toliko te trebam i želim! Prošlo je 3 mjeseca od kad sam te prvi put poljubila, od kad si me poljubio. . . nikad nisam ovako nešto osjećala, nikad se nisam ovako osjećala- sretna i zadovoljna. . . A da tebe nisam upoznala mislim da i ne bih, jer me ti činiš sretnom. Svaki pogled tvoj, kad ti primim ruku, kad me zagrliš, poljubiš. . .sve mi to sad nedostaje jer nisi pored mene. . . ali sam ti glas čula, čula sam riječi s tvojih usana. . . usane koje bih ljubila sad, koje bih grizla. . . kako mi samo fale. . . koliko mi nedostaješ, čežnjo moja, srićo najveća. Živim za taj dan da te vidim, da me čvrsto zagrliš! Živim za te dane da stalno jedan pored drugog budemo!! I čekam taj dan, znam brzo će doći, zato ga i čekam! Tebe čekam, čekam da mi dođeš, jube moja! obožavam te!!!
13.02.2006., 21:32sati
*peace



festina lente

- 22:15 - Komentari (11) - Isprintaj - #