*naja*

utorak, 13.06.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mrzim ovakve noći, ležim, ne znam kud bi sa sobom koliko mi je dosadno..po stoti put prelistavam sve moguće časopise koji se nalaze u kući, porješavam cijelu skandi križaljku, preslušam sve one stare cd-e koje sam slušala prije godinu dana i ponosna sam na sebe jer se još sjećam riječi pjesama... i onda opet odlutam mislima negdje daleko, daleko….na jedno lijepo mjesto… i poželim svoju mazu kraj sebe…eh, eto, bezveze si radim gluposti…što više razmišljam, sve mi više fali… a tako bi ga sad samo zagrlila… al dobro… sad će on brzo zvrcnut… a onda, ne znam zašto, ali uvijek pustim da mi misli pobjegnu na one stvari koje bi se trebale zaboraviti i preboljeti… tj. cijeli dan se borim protiv toga da ne mislim na to i u jednom trenu izgubim i snagu i volju i odustanem.. pustim da me još jednom poraze sjećanja i prisjete kako je to dotaknuti dno dna… najgore je što znam da nema rješenja, što se ne mogu ama baš nikuda pomaknuti…doslovno imam svezane ruke… i onda opet slijede živčane faze, izbacivanje bijesa, istresanje na nekome tko mi prvi dođe pod ruku, enormne količine onih kapljica što se same slijevaju niz lice, proklinjanje tog datuma, nekih osoba i na kraju čokoladica i ljubav smire sve….jecanje prestane, suze nestanu i osmijeh se opat pojavi na mom licu…

How I wish I could walk through the doors of my mind;
Hold memory close at hand,
Help me understand the years.
How I wish I could choose between Heaven and Hell.
How I wish I would save my soul.
I'm so cold from fear....

- 20:44 - Komentarići (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.