*naja*

utorak, 28.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
...stajala sam već duže vrijeme tamo, sama, u noći, uživala u tišini i osluškivala zvuk vjetra koji je pjevušio neku poznatu pjesmu… zrak je bio je ispunjen onim mirisom meni tako poznatim… i poželim pustiti vjetru da me odvede tamo negdje, daleko od svega ovoga… prepuštam mu se samo na trenutak… poželim da nisam vezana za ovo mjesto osjećajima, ljudima i da upravo sada mogu spakirati kofere i otići…da nemam ništa što bi me moglo tu zadržati… zatvorila sam oči i prepustila se… tiho sam šapnula onu rečenicu, spremna sam na promjene… tiho… pokušala sam vjerovati u to… odgonetnuti osjećaje… onda sam opet osjetila onaj miris… vraća me natrag… i ne dopušta da odem… ali skupljam hrabrosti i odupirem mu se… pokušavam… i ne uspijevam… shvaćam da bježim i ne rješavam ništa… njegov miris će uvijek biti tu… a uspomene čine moju sjenu… i prate me… udahnem, otvorim oči i obećajem da ostajem boriti se protiv onoga što me svakim danom sve više potapa… spremna sam… i mogu… nije bitno-sama ili s tobom… ta ljubav će mi svakako pomoći i voljela bi da tada budeš uz mene… ali bez obzira na nas…život ide dalje…svijet ostaje isti…ništa se ne mijenja…osim nas…

''Samo ostaje nada da vrijeme
sad lijeci sve rane
i da Bog ce mi dati sad snage
prezivjet te dane...''

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:10 - Komentarići (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.