portal blogerske poezije

KAO PISMO

lakovjeran
kakav jesam
uznemirio sam tvoju nježnost
nestrpljivi uvijek
sve pokvare


mrači se
lijepim te slinom
i zatvaram kao pismo


ljubim ti oko
spavaj


napisao: gawrun
(22. 08. 2005.)


| 12:42 | Komentari (5) | Isprintaj | #

portal blogerske poezije

Misery is a butterfly

Sanjam hotel iznad oblaka
i vreme što stoji
poslugu u belim odelima
sobu s pogledom na jata divljih ptica
Sanjam krevet obojen u jesen
pitku reku ispod haljine
šarene balone na putu za istok
usne što ne govore
Sanjam da za večeru
serviraju zaborav
a jutrom opet ispočetka
prvi put ti
prvi put ja


napisala: scavenger
(31. 07. 2005.)


| 13:39 | Komentari (2) | Isprintaj | #

portal blogerske poezije

pustinjski ples.

ugasi sunce.
nema nikog ovdje osim mene.
krvarim u pijesak.
poričem.
odvojili su me od čudnog svijeta.
ubojica ti neće povrijediti osjećaje.
svi, svi, svi sada plaču.
a ti?
ti i ja ćemo ostati zaboravljeni.


napisala: tangled
(12. 07. 2005.)


| 20:57 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>