portal blogerske poezije

ZAPOSLENI I DOKONI

Lokva crne vode
visila je iz gusta oblaka.
Bodljikava žica i mrk povoj
preko plavog oka.


Čovjek reče strijelcima
(prvim dobrim susjedima):
Stanite! Ne pucajte crni strijelci!
Nemam vremena za smrt!
Zakasnit ću u ribolov,
zatim krave pomusti i
vrijeme je da se krompir okopa.
Vi ostanite, dokoni, tu
i nisanite! Vježbajte, učite se!
Vratit ću se kad se zgodi vrijeme
da stanem
pred samog sebe.


napisao: tepljuh
(14. 04. 2005.)


| 13:02 | Komentari (2) | Isprintaj | #

portal blogerske poezije

Iskre

Iz vatrenog srca
Odapinju strijele
Izgaraju strasno
U plamenu vrele

Kao klice života
Toplinom se poje
Nošene igrom
Kao pčele se roje
I plešu u tami
I radosno dišu
Zlatnim slovima,
Svjetlošću pišu

Divljenje su moje
Pretvorile u sebe
I pod okriljem me zvijezda
Dovele do tebe


napisao: SaY
(27. 12. 2004.)


| 22:43 | Komentari (2) | Isprintaj | #

portal blogerske poezije

MOJ VIBRATOR MAŠTE

ponekad mi se čini da si nestvarno daleko
izmjenjujemo misli, riječi
dodiri su slova na ekranu
sitne nježnosti između redova

čitam tvoje riječi
i osjetim toplinu u stomaku kako se preljeva
prelazi u lagane drhtaje
ubrzava mi disanje
želja
izvijanje
i grčeviti stisak šake

postaješ moja igračka za užitke
moj virtualni vibrator mašte


napisala: Okovi
(12. 03. 2005.)


| 21:30 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>