biti nestašan

ponedjeljak, 27.07.2009.

prvi dan godišnjeg…:))…plan je idući tjedan otići u Zurich i ostati tjedan dana....sve drugo ovisi o tom danu koji svane…
..volite bdjeti?..moram priznati da bdijenje je meni novi osjećaj…desilo se prije otprilike tri tjedna prvi puta…i ne istim povodom noćas…sada već puno manje spavam…..ne bi o razlozima ili svrsi bdijenja već o osjećaju u tijelu…prije par mjeseci pisala sam i o namjeri naviknuti tijelo na manje sna kako bi stigla propušteno nadoknaditi..ili produžiti zadovoljstvo onoga što taj tren radim….ovo je došlo spontano, samo po sebi..tijelo je odreagiralo …..mijenjam se…:)))….no ove dvije noći san je u potpunosti izostao…i stvorio u živcima jedan lebdeći osjećaj…sve fizičke stvari dobivaju novu dimenziju…koža je osjetljivija na podražaje, sluh je intenzivniji…a misli…misli postaju ja…i spavate budni….neopisiv osjećaj..u isti mah jeziv i opijajući….i kada se zaspi prvi puta tada je san toliko čvrst…ali i dalje podražaji okoline su intenzivni…..obično radio je upaljen..i to na granici da se čuje…ali u nekoliko navrata sluh potpuno na budno izostane…a tada ta tišina je panična, a sekundu kasnije iako tek što se čuje kada zvuk probije tu membranu kao da je udar groma….zvukovi susjedstva su kao da sam uz njih….ne paše mi tada ništa grubo na meni…sve mora biti podatno, mekano…inače koža peče…kažu dokon pop jariće krsti…pa tako i ja...trebala bi se fizički više iscrpljivati da bi tijelo tražilo samo san…. >

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.