biti nestašan

subota, 04.04.2009.

genetsko naslijeđe, okolina, sreća, sudbina, cilj, želja…

-genetsko naslijeđe- što sam dobila pozitivno?...moji su živjeli u svom svijetu u kojem je rodbina nešto što nama želi zlo…a kako smo dolazili iz grada na selo u posjete tada smo bili neprimjetno pokrpana fasada lagodnijeg života i ostavljali dojam pokondirenih tikvi u suprotnom smjeru…i rodbina tako nije stigla pokazati što nosi dobro…..ovako sada imam svijest o ogromnom naslijeđu loših karakteristika koje su ostavile smjernice da ja tako ne želim….negativni postupci su još uvijek previše svježi jer teško nalazim pozitivne strane u njima, a iste situacije, isti događaji i isti ljudi i njihova postupanja u kojima smo obije bile sudionici, u očima meni po genima najbliže, su različiti kao nebo i zemlja…i kada o njima pričamo i ako zamijenimo poglede kao da ostane nad nama visiti pitanje što je zapravo onda bila stvarnost…
-okolina…stopiti se sa njom kao kameleon i ostati neprimjetan samo da se dobije na vremenu potrebnom da vidim tko su maske, tko su majstori, tko su sjene, tko su ljudi i počnem biti pola koraka ispred jer većini nam je ponašanje šablona i tada okolina ima pravila.. i tako posložena situacija ostavlja toliko prostora da se uzme ono najbolje iz nje, da ono loše bude spajalica…samo ovako to zvuči kao puhnuti u rascvjetani maslačak…ali to je itekako vremenski proces sa poniranjem i padanjem, otiranjem blata ili ponekad srećom samo prašine..
-sreća, sudbina, cilj i želja možda su samo imenom različiti pojmovi i zapravo znače isto , a koje od toga ću kojim imenom nazvati je samo stvar trenutka, pojmovi ovisni o spletu okolnosti, ovisni i o drugima.. kada se povlačilo pitanje što raditi u životu, što želim od njega, uvijek sam vikala da ću biti smetlar jer imaju tako lijepa narančasta odijela i uvijek se smiju pa su sretni…pojam određenog mira u meni koji je želja i cilj je nešto toliko i meni samoj nedokučivo što je da zapravo samo vjerojatno molim sudbinu da uđe u neko životno doba gdje su nešto mirnije vode i da želje koje su trenutno nemoguće da ako se počnu ostvarivati ne izgube okus, miris i boju…
..namjerno sam izostavila iz ovoga ono što je moj zamašnjak, pokretač ili doping…neka to ostane..i neka ima ime Tajna….

- 11:33 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.