biti nestašan

ponedjeljak, 01.12.2008.

društvo neliječenih ovsnika

...upadaj nitko ne grize:))...ovdje smo samo da potvrdimo i da utvrdimo čiji je gušt veći...imamo ovdje ovisnika svih profila....evo onaj tamo u kutu obožava sjediti u kutu...zašto..vrag će ga znati....dama tamnije kose savršeno slaže žlice i vilice i noževe...ovaj ovdje voli statistiku....a ti?...hmmm...ja?...ja ne znam o čemu nisam ovisna...a najviše ovisna o nedostatku...nedostatku?..čega?...nedostatku svega pomalo...bojim se ostati bez nečega...pa sam ovisna o svemu što bi mi moglo nedostajati u meni samoj...zato ponavljam često iste situacije i događaje..da ih potvrdim...ugoda je jedan od najjačih poriva o kojem sam ovisna...borim se svake večeri..i krećem odlučno sa borbom svako slijedeće jutro...:i tako u krug...a zapravo neda mi se...zgodno bi bilo upoznati nkoga ovisnog o karakteru...pitala bi ga nešto...što?...pa na primjer nije li umoran nakon toliko godina stalno biti karakter...sjednem si malo ak je tu kod vas do njega..možda me ponovo povuče u tu ovisnost i dobijem volje biti karakter kao nekad...

- 19:49 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.