Izviđački blog patrole Uran

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko smo mi ?
Mi smo jedni izviđači koji uče kako svezati neki čvor, kako se snaći u prirodi, kako paliti vatru, napisati šifrirano pismo, obući uniformu, o povjesti našeg grada,odreda i još mnogo zanimljivih i uzbudljivih stvari....

...i evo našeg predvodnika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi
odredska stranica
Iskon
*stripomanijak*- blog našeg predvodnika

Pokliči
Lux: Taj dan
Mi: Koji dan ?
Lux: Ovaj dan
Mi: Što će biti ?
Lux: Pobjedit će
Mi: Tko?
Svi:URAN !!!!!

Puran,Puran
Uran,Uran
Da ti ga zag**am

Uranovci smo mali mi
sad ćemo pobjediti !

Patrolni moto:
Urlanje
Rad
Aaaaa
Norenje

Uranovska
Patrola Uran se pokreće
I po cijeloj šumi šeće
Na zimovanje smo došli
I Fužine cijele prošli.

Prijatelji smo prirode
I zato smo sretnici najveći
Cijelo smo Sljeme obišli
U Podsused sretno sišli.

Izviđači smo koji put svoj znamo
Patrole sve nadmašujemo
Uvijek sve pobijedimo
I prvi cilju dolazimo.

Pjesmom sve smo sada rekli
Ugled valjda kod vas stekli
Ova je pjesma pravi raj
I zato njoj je sada kraj.

07.02.2006., utorak

Zavjet izviđača


Da počnem,taj zavjet je jako svečan.On služi da bi mogo dobiti maramu.Tu maramu se ne smije nikad izgubit.Ako je izgubiš onda ti je to največe poniženje u životu.sad ću vam ga napisat,a onda kasnije opet pričat.Ide ovako:

SVOJOM ČAŠTU PRISEŽEM DA ĆU:
-VOLJETI I UPOZNAVATI SVOJU DOMOVINU
-POŠTIVATI BOŽJE ZAPOVJEDI
-UVJEK POMAGATI LJUDIMA
-I ŽIVJETI I RADITI PO IZVIĐAČKIM ZAKONIMA.



Eto to je sve vi ostavljajte komentare,a mi će mo još pisat postove.

Čuso


- 17:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>