Izviđački blog patrole Uran

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko smo mi ?
Mi smo jedni izviđači koji uče kako svezati neki čvor, kako se snaći u prirodi, kako paliti vatru, napisati šifrirano pismo, obući uniformu, o povjesti našeg grada,odreda i još mnogo zanimljivih i uzbudljivih stvari....

...i evo našeg predvodnika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi
odredska stranica
Iskon
*stripomanijak*- blog našeg predvodnika

Pokliči
Lux: Taj dan
Mi: Koji dan ?
Lux: Ovaj dan
Mi: Što će biti ?
Lux: Pobjedit će
Mi: Tko?
Svi:URAN !!!!!

Puran,Puran
Uran,Uran
Da ti ga zag**am

Uranovci smo mali mi
sad ćemo pobjediti !

Patrolni moto:
Urlanje
Rad
Aaaaa
Norenje

Uranovska
Patrola Uran se pokreće
I po cijeloj šumi šeće
Na zimovanje smo došli
I Fužine cijele prošli.

Prijatelji smo prirode
I zato smo sretnici najveći
Cijelo smo Sljeme obišli
U Podsused sretno sišli.

Izviđači smo koji put svoj znamo
Patrole sve nadmašujemo
Uvijek sve pobijedimo
I prvi cilju dolazimo.

Pjesmom sve smo sada rekli
Ugled valjda kod vas stekli
Ova je pjesma pravi raj
I zato njoj je sada kraj.

21.01.2006., subota

Zimovanje Krkonoše Češka 2006

OVO SMO MI, URANOVCI :)
Bilo je lijepo i opet je bilo lijepo i svi smo se složili da je bilo lijepo...došli smo..."hrana je bila odlična"...lux je zaštopo wc....snimali smo sapunice...igrali smo psihozehu...scoutball na snijegu..."sobe su kraljevski apartmani"...čitali smo stripove...i još mnogo toga zanimljivoga...

*ej ljudi,ja evo malo pomažem Uranovcima uredit blog, pa da iskoristim priliku da vas sve pozdravim...sad imate priliku na slici vidit te majstore....pozdrav od Flekice*

PUNO HVALA FLEKICI !!!!!!NAJBOLJA SI !!!!!! pusa od URANOVACA
- 13:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>