free counter with statistics Patre - Blog.hr

Patre

ponedjeljak, 14.02.2005.

A sad nam ostaje nada,vjera i ljubav,ovo troje ,ali ljubav je najveca medju njima.
-Pavlova poslanica Korincanima II


Da me je netko prije petnaest godina pita sto je Valentinovo ne bi dobio odgovor.Lipi su ti neki zapadnjacki obicaji ali da pitate ljude zasto se Valentinovo zove Valentinovo bilo bi tu svakavih odgovora ,ka i za Bozic .Bozic ovdi nije rodjendan dragoga Isusica vec Dida Mraza i sacuvaj boze da dojdes u neku javnu ustanovu i pozelis ljudima jer to je zabranjeno Marry Christmas .Po pravilu se triba reci Seasons Greetings.Sve se lipe obicasje ukljucujuci i Uskrnjeg zeca najvise koristi Markenting a potrosaci se opravdavaju :"Bozic je samo jedan dan u godini !Valentinovo je jedan dan u godini !Uskrs je jedan dan u godini!" A more bit da i je.
Ja se jedino sicam u ono tamo vrime kad smo dica bili da si za Sv .Lucu uza dobiti slatkisa .Za Bozic se islo u skolu i napravla bi mater lipi rucak,islo bi se skromno u crkvu i koji darovi ispod bora ?Koji zeci i cokoladna jaja na dan kad muka Isusova zavrsava ?A moglo se zar ne ?I onda je sve to ka zamrlo i dosa barba Markenting i svi popizdili .
No eto meni je jutros bilo lipo kad mi je muz zazelija Happy Valentine's day i poljubi me .More bit da bi nam jos lipse bilo kad bi ga proslavili u nekom finom restorancicu jer je eto to jedini dan u ovoj godini .Nagolozala sam se ja na te jedine dane u godini ,no kreditne kartice se placaju kad racun sidne na njih pa sve zbog jednog dana u godini i bez obzira na potrosacku moc.Moglo bi se i skromnije .Skromnost je kazu vrlina ,a rijetki je posjeduju. Ja kako kad.
Eto svite ja se povatala svih blagdana ,a barbi Marketingu ionako ni bitno koji je ,vec bitno da je blagdan,a zivi se i kupuje u savgdan isto tako.
Pa neka vas svih skupa cuva Sveti Valentin da budete zaljubljeni od srca ,a isto tako ako postoji Svetac cuvar takuinov iliti portafojov (novcanika),neka vas ocuva kad se nagolozate onako priko mire prid nikim izlogom misleci na svoje najdraze.
Voli vas Patre

- 22:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Velika radost koja se ne da prepricati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od milja je zovemo Pupapinkica.

Patre
Tako me zove moja prija Ada ,koja je nedavno izjavila da zivi zivot iz radoznalosti.
U nedodostatku maste i dijakritickih znakova poglede kroz svoju prizmu odlucih zablogiti pa sta bude .Jedino me jebe sta ne znam gdje da pocmem .Kasna je ura pa obecajem sebi kao i uvijek ,zapoceti sutra