free counter with statistics Razlicitost - Patre - Blog.hr

Patre

petak, 04.02.2005.

Razlicitost

Veceras me jedan post potaknuo napisati nesto .Ljudi vole razlicitost.Ona zna biti lijepa upravo pogotovi sto izlazi iz nekakvih ustaljenih okvira kojih je svima vec puna kapa. Ja sam dosla pakticki iz malenog gradica u ovu gradinu ,znajuci da nisam na odmoru ,ni u kratkom prolazu.
Upoznala sam ljude drugaacije boje koze,religije ,no to me nije privuklo u njima ,privuklo me je ono sto ih cini ljudima. No moram onima koji citaju ovo priznati da ima stvari koje sam vidjela i koje mi se ne svidjaju. Pocet cu prvo od rasa.
Neka mi neko objasni zasto je nocu opasno setati po crnackim kvartovima.Ja crnce ne mrzim i po njihovim kvartovima ne setam,ali vecina njih seta uokolo stvarajuci mnogo problema.Radi se naime o onima iz Karbskih otoka ,vecini koju sam vidjela.Oni su svjesni svog problema i ne zele si pomoci .Kako da im pomognu onda oni koji to zele.To su ljudi koji u sebi nemaju kulture ,obiteljske tradicije ,vjere.Radi se o generacijama i generacijama djece koje odrastaju bez odgoja roditelja,oceve ne upoznaju i bivaju izlozeni utjecajima ulice .Cinjenica jeste da je velik broj kriminalnih slucajeva napravljen od strane takvih ljudi.Neka mi netko objasni zasto ducane u takvim kvartovima cuvaju policajci.U cetvrtima gdje zive bijelci ima kriminala,ali u minimalnoj mjeri.Cinjenica isto tako stoji da ima izuzetaka ,ali takvi se ne vracaju svojim korijenima ,vec se druze sa bijelcima .
Osvrnula bih se malo i na religiju .Kada sam ovdje krenula na tecaj za usavrsavanje engleskog jezika upoznala sam ljude iz svih krajeva svijeta .Jednom smo na jednom tako razgovarali o tradiciji ,vjeri i rasama .Muslimani zaista drze do svoje vjere ,toliko da za nju i umiru.I za svoje kcere i sinove mnogi od njih zele ugovorene brakove .Muslimana ima puno.Hindusa isto tako i oni imaju nekih slicnoti.No ne zele neku drugu vjeru u svojoj kuci.Sudeci po nacinu na koji oni vjeruju i koliko vjeruju ,ja sam los katolik.
Moja ce ju djeca birati sto zele biti u zivotu,ja to za njih ne mogu i ne zelim raditi,ali iskreno cu priznati ,ne bih voljela da moja unucad bude neke druge religije meni strane i mozda sam sada zadrti rasista ,ali ja si ne mogu pomoci,pa nek mi sude.A sada nesto jos gore na sto ce mi moderni svijet slobodnih misli mozda jos najvise zamjeriti.
Homoseksualci! Kada sam u svojim mladenackim godinama iz ustiju svoje drage prijateljice cula da je lezbijka ,prihvatila sam to sasvim normalno i bilo mi je tesko za nju sto ce ostati neprihvacena u jednoj maloj sredini.I tu sam prihvatila homoseksualce kao normalne ljude koji imaju drugaciji odabir i ja ih ne sudim,ali osobno se ne slazem sa odlukom o vjencanju istih spolova .Dobro za njih sto su ih dobili ,ali ja kao losi katolik ipak imam toliko vjere u sebi da zakljucim kako to nije u redu .
Mozda me za ovu izjavu treba linchevati,ali to je moje misljenje i argument za to zauzeo bi previse mjesta na ovom postu.Razlog zasto mi je homoseksualnost postala odbojna o kome ranije nisam razmisljala je ta sto bih tesko podnjela priznanje mog djetata da je homoseksualac ,a tko bi ja mu se divim.Lako je prihvatiti homoseksualnost kada su neki drugi ljudi u pitanju.a cini mi se da je cak i homoseksualcima tesko prihvatiti tu cinjenicu,jer da nije ne bi se borili toliko da budu prihvaceni.Meni parada nije potrebna ,ja njome nemam sto dokazati kao ni milioni heteroseksualnih bracnih parova.Ponosan si ako svoj bracni zivot prozivis u ljubavi djeleci dobro i zlo,ako djecu izvedes na pravi put .Put do takvog ponosa je tezak,ali isplativ.
Ne znam sto ce se dogoditi u buducnosti sa mojim potomstvom ,ali vjerujem da sadasnja
generacija pocinje biti svjedok velikih promjena koje se dogadjaju u svijetu.Te nas promjene nekako prebrzo stizu ,a ja nemam moc superbrzog prilagodjavanja .Toleriram dok mogu,a kad vise ne mogu onda moram ,jer tako je to u ovom svijetu.Mozda sam rasista ,ali ne bih ubila iz hira ,ne bih ni orobila ,ni silovala ,ni rugala se drugima sto su drugaciji.
Mozda i nisam rasista.Odgovora za to nemam.

- 05:20 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Velika radost koja se ne da prepricati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od milja je zovemo Pupapinkica.

Patre
Tako me zove moja prija Ada ,koja je nedavno izjavila da zivi zivot iz radoznalosti.
U nedodostatku maste i dijakritickih znakova poglede kroz svoju prizmu odlucih zablogiti pa sta bude .Jedino me jebe sta ne znam gdje da pocmem .Kasna je ura pa obecajem sebi kao i uvijek ,zapoceti sutra