pasiji blog

12.12.2006., utorak

cat

moze se rec i da sam bijo na catu, ali neki dan mi se desila jedna cudna situacija...

ja onako lezim tamo na comtu i pricam s jednom osobom i nesto cijelu vecer pjevusim neku stvar od six packa di gitara ide nesto kao zavijanje macke kad joj stanes na rep, i onako prestanem to pjevusit kad me ta osoba pita :"kako ono ide ona macka?" a ja onako ne razmisljajuci postavim protupitanje:"koja mjau?" i ona umre od smijeha!!!

isto tako neki dan sreo neku osobu koju prije nisam znao i nes govori kako joj starci ne daju da ide van iako vec ima vise od 18 god, i onda se meni nesto pocela bunit kao:"sta oni meni imaju ne dat da budem vani, pa nisam mala od 2-3 god pa da me bude od straha mrak..." i ja umrem od smijeha!!!

a pred dosta vremena ja sa sestricnom sjedim u nekoj slasticarni i dode nobarko i pita sta cemo, ja uzo tamo neki koljac, a ona onako ko iz topa kaze:"slagoda jag" i nobarko umre od smijeha!!!


eto ovo sam stavijo tek toliko da vidite da sam ja jos uvijek ziv, i da jos uvijek imam lijpe plafe oke!

aj pozzzzzzzzz za sljedecih neznam ko0liko mjeseci....

<< Arhiva >>

http://deathball.net/notpron/nothing/hesgotitall.htm