Ja sam mali pas Garo

utorak, 01.05.2007.

MREŽNICA

yesyesEvo da vam se javim
Bio sam sa gazdama u nedjelju na Mrežnici yes
Bilo je odlično! winkwinkwink
Trčao sam po travi,slučajno sam pao u vodu,prošeto se do Otoka Ljubavi... naughtynaughtynaughtyparty
Moja velika i mala gazdarica su igrale belu,bagmenton...yes
Gazda je pecao ali ništa nije upecao winkwinkwink yesyes
Kasnije je došao
VUČJAK
Bio je štene ali ogromno! nononamcor
Htio se igrati a ja sam sada
ozbiljni

sa 2 i pol godine i nisam se htio igrati!yesyes
On me gnjavio i gnjavio!
Dok me nije odgnjavio pa sam podivljao! yesyesno
Evo super gradacije! naughty
On je mislio da se igram ali NE!
Bacio sam ga na pod i uhvatio za grkljan! yes wink
Ali moja usta nisu širokaa kao njegov vrat pa nisam mu mogao ništa!
Mala gazdarica Ivana je vrištala a gazda je dojurio!
Ivana me lupila nekoliko puta i stalno govorila

Jadan pesek jadan pesek
nononono
Normalno nije mislila na mene nego na vučjaka!
Ajde dobro sada pitajte me što je još bilo ako vas zanima
AV AV AV VAU VAU do sljedećeg posta
- 17:17 - Komentari (12) - Isprintaj - #

0