Ja sam mali pas Garo

nedjelja, 08.04.2007.

IZLET!!!

Danas sam sa gazdama išo na Medvednicu!yes
Bio je dugi put!namcorheadbangnaughty
Na putu sam viđao mnogo pasa i ljudi!coolparty
Išli smo od Šestinskog lagvića pa do Kraljičinog zdenca i do Grafičara.yes
Pješačili smo 20 kilometara!burninmadbang
Ali ja sam trčao!naughtynaughty
Moji su gazde bili jakoooooo umorni he he hesmijehsmijeh
Kod grafičara sam sa malom gazdaricom igrao lovice,a kasnije se dogodila najveća nesreća!!!! Dok smo se ja i moja mala gazdarica ljuljali nagnuli smo se previše u nazad i pali!puknucunamcormadnono
Moja mala gazdarica je pala na leđa i na glavu a, ona se najviše brinula dok smo padali za MENE!!!yesyesyes
Moji veliki gazde su igrali belu a, ja sam došao i gledao im karte!deadwinkyes
Dok smo se vračali od Grafičara moja mala gazdarica je stalno mislila da su oko nje neke zmije,kukci,velike gliste...........roflsmijeh yes Došli smo do Kraljičinog zdenca i kako je tamo neki pas koji je od restorana ja sam režao na njega. Nikada mi se nije sviđao!burninmad
Ja ga zovem ŽUĆO!yeswinkwinkwinkwinkwink
Evo još je bilo mnogo toga ali ja vam to nemogu reći sve u jednom nego me zapitajte nešto!njamithumbupsmokin
Očekujem vaša pitanja i komentare!!!!!yesyes
- 18:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

0