< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga i mene

v blogu budu vam pisale svakakve gluposti...o izlascima,curama,skoli....
ja sam Stefan(lepo ime,a?)wink Roden sam 26.04.1990.g. pa imam 18 godina...zivim u pleškovcu,ve se vas pol pita de pak je tonut ?? ... ma nije tak lose tu...nikaj nam prevec ne fali...idem v tios za spediterai jedini sam decko v razreduheadbangblabla hehe ali snalazim se ja dobro tamwink

ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i dajana...cerekkisscerekkisscerekkisscerekkisscerekkisscerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ewo slikice od mene i mog best frenda...ja & muhapartyroflcoolFree Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
joooj muha kak smo ispaliroflroflroflroflroflFree Image Hosting at www.ImageShack.us
jos jedna ja i muha kod mene doma...prije izlaska..thumbup
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-27

ewo facesmokinsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dajana i kika(moja sestricna)rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dean i ja thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i dajana...a kam mi to oci beziju..ups..winkbelj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


moj razred na maturalcu,nisu si al ok...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dajanina ekipaparty sandra,sara i marina...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pa kaj su delali z menom??eek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rofl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


DJ MUHA

Dean

Anja

RoToR(NOVO)

Lucija

Natalija

Sara

Đorđ

Srećko

simy & nina

kika

jos nesto

MSN adressa: steve.pepe-huj@hotmail.com

Chat: stefan_17

petak, 30.05.2008.

moj auto

pozdrav.. evo par slikica od mog autasmijehnaughty
samo da ga sredim još da izgleda jos bolje sportski... mmmmmm..hehehe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
P.S. post posvećen svim mojim dragim mrziteljimasmijehwavewavewave



| komentari (34) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.