Draga Šima

06 studeni 2010

Nema te na chatu u ovo doba naravno, to sam i pretpostavljala, pa rekoh upravo samoj sebi, idem svojoj drugarici Šimi napisati epistolaran post, zašto ne.
Ovako, prvo isprike... Gospođa K. i ja smo se nacugale na Gagi u tom VIP salonu, zagušljivom govnu, ona od umora a ja od gluposti i finog vina. Gaga je bila ok, malo sam više očekivala za te novce koje bismo dale da smo karte plaćale, ali opet, vrijedilo je vidjeti. Gospođa K. je skoro cijelo vrijeme s Barbarom odlazila van pušiti i rekla je da je ovo prvi i zadnji put da je zbog mene išla na koncert nekoga tko nema ime i tko je apsolutno nezanimljiv. Tu baš nije u pravu ali moram priznati da bi i meni bilo dosadno s njom na festivalu kajkavske popevke, koje ona voli iako nije kajkavka. Ja sam malo plesala with myself kao Billy Idol, a u jednom trenutku i plakala, pa sam ostatak koncerta izgledala kao rakun, što je Gospođu K. konačno nasmijalo. Rekla j da sam najslađi rakun kojega je ikada vidjela. Gdje je uopće vidjela rakune, pitam se sada?
Otišle smo mrvku prije kraja jer je do ponoći trebala MIška, sina, pokupiti od dadiljice. Malo smo se tamo pred dadiljinom kućom ljubiškale u autu. Aha, da, kao tinejdžerica sam, majke mi moje Mame. Ona je inače ozbiljnija ali prilika čini lopova, odnosno tinejdžericu u 30 i kojoj godini.
Eto, sad sam došla kući tek. Otuširala se. Poslala joj poruku da jedva čekam sutra, pa sad čekam prvo da mi odgovori a onda idem u krevet. Stigao je konačno novi, lijepi plavi na cvjetiće, dođe mi da ga ne pokrivam plahtom kako je lijepi. Sutra ujutro kad se i ako probudim, sve ti u detalje napišem, možda i opet tu na blogu.
Oduševilo me to da si me nazvala i da brineš i da si me pozvala k sebi i općenito me oduševilo to što me uvijek iznova nečim oduševiš, ti oduševljivačice neveselih žena!
Oduševilo bi me i da imam novca da platim nekome da pretuče tvog kretena, ali nemam i zapravo sam nenasilna pa neću, ali ću ti po milijunti put poželjeti snage i pameti.
Volim te, Šima.
Ne prosto kao Gospođu K., nego onako čisto i lijepo prijateljski.
Muah, muah.
Evo K. mi piše da je Miško zaspao i da ide spavati i sanjati mene. Lijepo. Idem i ja.


Happy in the club with a bottle of red wine
Stars in our eyes ‘cuz we’re having a good time
Eh-eh, eh-eh
So happy I could die
Be your best friend
Yeah, I’ll love you forever
Up in the clouds, we’ll be higher than ever