Kopi-edit-paste

11 prosinac 2008

kopirala sam ovo od drugarice Rahatlice, malkec editirala (u smislu da sam makla njezine odgovore i ubacile svoje) te zalijepila.

ime:
ana.

nadimak:
manjana.

da saznam da me neka cura trača, ja bih:
se bacila sa zagrepčanke buahaha. ne.

najviše komplimenata dobila sam na račun:
duhovitosti.

kad se osjećam seksi, odjenem:
spavaćicu umjesto pidžame.

iznenadit ćete se kad vam kažem da nikada u životu nisam:
naučila razlikovati sisak i karlovac.

najbolji ljubavni savjet koji sam dobila glasi:
nikad mužu/ženi ne tračaj vlastitu obitelj jer će već jednom pronaći način da to iskoriste protiv tebe.

posljednji put sam plakala:
u subotu kad sam umjesto girlandu u štok zabola ekser u kažiprst i završila na hitnoj gdje su mi spičili i antitetanus.

mislim da je super kad muškarac:
ne gleda u moje sise.

totalno sam ovisna o:
navikama.

lijepo je biti u vezi, zato što:
imaš nekog da ti u pol noći ode u dežurnu apoteku po kapi za nos.

znam da sam zaljubljena:
uvijek.

outfit u kojem provodim slobodno vrijeme je:
flekava trenirka i starke.

nikada ne izlazim iz kuće bez:
melema.

može me instant ohladiti kod dečka:
spol :).

moja najlošija osobina:
tvrdoglavost.

na sebi najviše volim:
optimizam.
.
najčudniji trač koji sam čula o sebi:
da ne postojim :).

moja najgora navika je:
gledanje tevea.

kad je u pitanju fizički izgled:
kad?

prijatelji me stalno zadirkuju zato što sam:
trapava.