Where have all the cowboys gone?

21 svibanj 2008

Zanima me baš što se dogodi nekome u glavi da sa svojih 35 il 50 godina otkrije žene u seksualno smislu. Na to su me nagnala dva primjera koja su me šokirala u prošlih tjedan dana.

Valjda netko kad „postane lezba“ ima potrebu to reći nekome tko je dugo u „tom klubu“, pa mi se tako nakon devetsto godina javila jedna, nazovimo je Ivana, koju znam nekih 6 godina, iste je struke kao i moja Najbolja Prijateljica a znam je s nekog seminara na kojemu je bila s dugogodišnjim dečkom. Dečko divan, prekrasan, pametan, ekipa joj zavidjela kako je ćopila tak dobrog komada a ona, kao, nije nešto, samo svima čudno bilo zašto se ne vjenčavaju. Na stranu to da meni totalno debilno da nekoga koga upoznaš na dvotjednom seminaru pitaš „a zašto se vi ne vjenčate“ a prešli ste tridesetu, ali baš zbog toga smo se mi zbližili, Ivana, njen Dragan i ja, pa tulumarili danima. Nakon toga smo se vidjeli još na nekoliko kava jer su oni živjeli u Varaždinu (izmislila mjesto!) i eto neki dan zvoni mob kad ono ona… bla, truć, di vi, di mi, kako Kiki, kako Ivo, koji Ivo, ha, pa tvoj Ivo, e čuj, zovem te da ti kažem da sam preselila u tvoj Zabok (!), našla curu, skupa smo već 6 mjeseci, jako sam sretna…

Ostatak baš nisam čula jer sam malo, jelte, bila u šoku, pa kako, pa di je Ivo, pa otkud to, a kako je nezgodno pitati „a jes ti oduvijek bila lezba pa si s Ivom bila samo zato što nisi našla curu il si se zaljubila u curu posve neplanski“ nisam baš puno saznala ali ću je vidjeti ovih dana u rodnom gradu pa ću je valjda pitati nekako. Čudno baš. E da, ona nije neka klinka, ima mislim, 38 ili 39 godina, pa valjda zna što radi ako je ostavila sve u svom gradu i preselila u neizvjesno.

Drugi lezbo-šok, hihihi, se isto dogodio ovih dana. U pitanju isto žena u godinama, ova ima valjda 50 ili 55, preko Kiki je znam jer su iste struke, samo Mara (ne znam smišljat lažna imena!) radi u lokalnom listu u mom Zaboku (!) pa smo se tako povezale a povezala nas i politika jer smo na „suprotnim stranama“ i većinu vremena provedenog skupa se svađamo ali je jako volim i cijenim a i ona mene. Kad velim na suportnim stranama onda vam to znači da je ona turbo hetero konzervativna hadezeovka katolkinja ali kao Koku i mene jako cijeni i voli pa nam oprašta to što smo zabludjele u grijehu, hahaha. Enivej, da, nazove i ona, dolazi ovamo pa kad ćemo na kavu i tako uzgred budi rečeno, e Partizana, spavala sam sa ženom! Dobro da sam ležala na balkonu jer bih inače pala u nesvijest valjda. Molim?! Eto, da, s mlađom jednom ženom, poslovno se viđale neko vrijeme i opa, kak se pak to dogodilo, ja ošla s njom u krevet, e ona je udana, jao, muž bi je ubio da zna, a nakon toga još jednom pa još jednom, super mi bilo, iako bih voljela probati u troje, mislim da bi to bilo super. Mara je inače neudana i recimo često mijenja frajere jer joj je seks jako bitan faktor u životu ali ono, velim vam, nema šanse da bi i pomislila na nešto drugo osim misionarske poze u mraku, ako dođe orgazam super, ako ne opet super. Meni bilo mrsko to što me uvijek nešto o seksu ispitivala a ja nisam o tome naučila pričati ni s kim osim s Najboljom Prijateljicom pa me malo uvijek nervirala, a sada, blože mili, zvala me 10 puta u tri dana, tražeći seksi savjete, pa sam je otepla, jebote, radi što ti paše, stara si ko mama moja, pa valjda znaš ženi reći di i kako treba. Eto. Morala sam vam se izbrbljati. Ne zato što sam sretna da su neke žene „prešle u moj tim“, hihihihi, nego zato što mi je smiješno zapravo to da se takvi „prelasci“ događaju ljudima od kojih bi najmanje očekivala. Eto.