parliament

ponedjeljak, 16.02.2009.

Dojcland for dummies

Svijet se nalazi u financijskoj krizi. Svi su u nekakvim krizama, samo los ukus nije. U to ime dvije pjesmice iz moje nikada neobjavljene zbirke pjesama "Dojčland For Dummies":



T'ga za Milče

E sad da počne priča iz početka
Sve je počelo onog petka
Kad upozno sam njenog tetka
Na baušteli u Minhenu

Tetak mi reće da ima curu za mene
Da je mala bez mane
Jest da se je malo profakinila
A ja ću je lako izvući iz tame

I upozna ja tako Milicu
Imala je takvu minicu
Da mogo sam joj vidjet i tangicu
Ko u one snaše iz hanzaštrase

I da ne lažem zaljubih se odmah
Ne u njen izgled i njenu figuru
Nego u pamet i kulturu

Jest da nije znala naš jezik pravo
Jer su joj starci ovdje radili marljivo
I nisu imali vremena s njom pričat

I tako smo mi skladno zabrijali
Ja radio i platio joj abortus u holandiji
Jest da nije moje dijete bilo
Al ko sto tetak rece Milče se malo profakinilo

I bilo nam je fino, pravi ljubavni sklad
Ja izbjeglica ona naša cura iz Minhen grad

I ja sam mašto o nama puno
Kako ćemo namjestiti stan, kako ću joj skinuti zvijezde s neba
I kupovati cviječe na mutertag

Ali kupovo sam joj samo drogu i
Molio se bogu da prođe je to
A volio sam je i nadrogiranu i ufiksanu i napušenu
I nisam mogo tek tako sjedit
Kad joj se u krizi počne srce ledit
Pa sam za drogu digo i kredit

Ali nakon godinu dana
Milče je zadnji put izašla iz mog stana
Reče mi danke dir na svemu
Ja sad idem da se skinem s droge
Jer srce mi vene i trnu mi noge

Opet je bio petak na baušteli ja i tetak
Pitam kako je Milica njemu se ukoći vilica
Kaže u Indiji je više ne uzima drogu
Ali starci su nesretni jer se moli nekom drugom bogu






Welcher Schwanz ist dir

Kažem gitaristi da odsvira ovaj tužni akord
Jer ova pjesma mora da bude tužna,
A u tuznoj pjesmi odredjena količina tuge je nužna

Došao sam tu u Njemačku, da ti kažem baby i love you
Došo sam tu u Njemačku da ti kažem baby i love you

Ali stanje stvari je drugačije, nego sto sam zamišljao
Kad sam te prvi put kod nas na moru vidio
Bila si nježna kao proljetni cvijet i mirisna kao Fa dezodorans
A sada si zvijer

Welcher Schwanz ist dir my dear
Was ist bloß aus dir geworden

Mislila si da sam došo ovdje kao izbjeglica
A ja se samo poželio tvojih sisa i tvog lica

Mislila si da ću da se palim na tvoje sado-mazo furke
I da ću da idem s tobom na sve te grupnjake i žurke

Obukla si se u gumu i kožu i u ruke uzela bič
A meni je postalo jasno da ću nazad u rat morat ić

16.02.2009. u 17:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv