body Dolazak u novi svijet - missing you - Blog.hr body

srijeda, 06.05.2009.

Dolazak u novi svijet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

«Kad vidim koliko učiš, postane mi neugodno», reče mi nedavno jedan prijateljica dok smo uz kavu analizirali moj tjedni raspored obveza. Da, znam, i meni samoj katkad postane neugodno kad shvatim koliko učim. Pogotovo kad odgađam ili otkazujem već dogovorene susrete s dragim ljudima koje želim vidjeti koliko i oni mene, a odgađam ih jer ispadne da je nešto drugo uvijek 'važnije' i jednostavno neodgodivo.

No dobro – istina je da stvarno puno učim i da za računalom provodim nezdravo puno vremena, te da je to ujedno i jedan od razloga zbog kojih me nema ovdje, u našoj maloj virtualnoj zavjetrini u kojoj se uglavnom odlično osjećam. Ali istina je i to da su me prilično zaokupile druge stvari koje sam u nekoliko životnih navrata pokušala zaobići – budimo objektivni, iz najobičnije lijenosti. Onda sam nekako iznenada shvatila da je vrijeme da raščistim s tim i da jednom za sva vremena ustanovim mogu li ja to, što zapravo želim i jesam li u stanju ostvariti neka samoočekivanja. Pa sam se tog prihvatila.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čim sam se upustila u svoju literarnu avanturu, shvatila sam koliko to na mene djeluje terapeutski. Doslovce me liječi, a meni je terapija i te kako potrebna nakon… svega. Inače, tu vrstu knjiga nisam nikad voljela, ali sad kao da postajem dio tog svijeta.

Uglavnom, slizala sam se sa literarnim likovima s kojima se sve intenzivnije družim i za koje uspijevam naći makar i mali komadić vremena u svakom danu. Oni imaju vrlo razvijenu vještinu iznzistiranja na svome postojanju. No u svemu tome najbolje je ono da se, baveći se njihovim životima, zapravo bavim i svojim vlastitim životom i samom sobom što je, ako ništa drugo, barem ugodna promjena.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stoga, ne zamjerite mi što ne pišem. Jer zapravo čitam. Ah da, čitam nešto što u meni pobuđuje neke nove spoznaje i neke druge životne granice. Samo sam se malo sklonila u jednu drugu imaginarnu zavjetrinu. No , morala sam svratiti da to podijelim s vama.:)

13:56 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv