utorak, 29.05.2007.

Svjedoči : Graham Bethune





Zovem se Graham Bethune. Umirovljeni sam mornarički zapovjednik i pilot. Imao sam pristup strogo povjerljivim podacima. Prije pedeset godina, 10. Veljače, 1951. godine letio sam s Islanda prema Newfoundlandu. Bila je noć i mrak. Petstotinjak kilometara udaljeno od Argentine, primijetio sam svjetlo na vodi. Izgledalo je poput obasjana grada. Kad smo se približili tom svjetlu, razabrali smo jezivi krug bijelih svjetala na vodi. Neko smo ih vrijeme promatrali, a onda su se svjetla ugasila i na vodi više nije bilo ničeg. Sljedeća stvar koju smo vidjeli bila je mala žuta aureola, mnogo manja od onoga otkud je dolazila. Objekt je bio 25 kilometara udaljen od nas. Naglo sam povećao visinu. Zbog njegove putanje odbacio sam spremnik za ulje, zaronio nosom letjelice kako bih uspio proći ispod tog objekta. Ispod sebe sam začuo buku. Pomislio sam da se zaletio u nas. Vidio sam da se nekoliko članova posade saginje. Neki od njih bili su i ozlijeđeni. Odjednom se objekt pojavio s naše desne strane, polako se izmaknuo i letio s nama. Još nije bio dosegao našu visinu, no mogli smo mu razlučiti oblik. Imao je kupolu te je emitirao onaj svjetlosni kolut. (....) U pilotskoj kabini je otkazalo četiri ili pet uređaja; između ostalog magnetski kompas, elektromagnetski efekti i pokazivači smjera. Radar je otkrio letjelicu koja se kretala preko 2000 km na sat. U našem je zrakoplovu bio 31 putnik, te liječnik psihijatar i članovi posade od kojih su svi vidjeli ovaj prizor u različitim trenucima.


| 10:19 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.