my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth.

srijeda, 11.04.2007.

OU YEAH YEAH YEAH!

Ohoho, evo novog posta, ta.

Ima nekih novih bendova koje slusam, i dobro je to sve. Ja postajem slusatelj albuma i pjesama, a ne bendova...je to lose? Mislim, imam ja par bendova od kojih imam sve moguce i nemoguce i koje slusam vec vise od 5-6 godina. To su bendovi koje ja slusam onak....za pravo! Mile iz hladnog piva veli da nije dobro to kaj se danas slusaju pjesme i albumi, a ne bendovi...a jebiga ve...meni je tak lepo. Pa nemora covek biti fan svega kaj slusa, ne? To je zbog interneta i mogućnosti nabavljanja svega i svačega. Ljudi koje poznam imaju, onak, par tisuća MP3ca na kompjuteru i nemoguće je da sve to slusaju intenzivno. Stari moj veli da je glupo imati tolko muzike. Mozda. Al lepo je meni dok imam tak puno toga kaj mogu uvijek slusati najrazlicitije vrste muzike i najrazlicitije bendove. To je dobro...ja sam osoba s jako rasirenim glazbenim ukusom, super bas. Rijetko ko koga poznam je takav. Ja ono slusam od toola, prek AK-47, do XiuXiu recimo, naravno, ne dozivljavam svu tu muziku svim srcem i dusom, ne zivim svu tu muziku (na zalost), al me veseli jako dok ju slusam.
Ja volim muziku. Ona je moj zivot.

Maturalna radnja...ah. Pisem ja to polako, mucim se, imam veoma tesku temu. Mislim, tesko je na to napisati od 12 do 20 stranica. Super je tema, nema kaj, al je dosta mala....ili sam ja nesposoban il mi se neda...ne znam, al ocu to napisati lepo i kak se spada.

Je, i lepo je vreme, jako lepo i to mi je super! (jos malo pa bum dve godine stariji nego pretprosle godine)

To je to, neda mi se vise. Bok.

crtež - jedan od onih ljudi iz spota parbola (tool), ili kak bi pero rekel - tužni bogataš
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>