my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth.

petak, 05.01.2007.

2007 JE POČELA... NEMA SNIJEGA...

Doček nove godine je prošao veoma veselo, bili u podrumu u Turčinu, bilo vina, bilo piva, bilo dobrih ljudi, bilo dosadnih ljudi, bilo dobrih ljudi, bilo veselja i sreće i plesanja i gluposti, ali sve u granicama normali.
Sve u svemu, odličan doček!

Sanjah ogromne gluposti danas :(
Tužno je bilo, pucalo se...to nije dobro. I bio meni metak zaglavljen u vratu i cijeli me san žuljal jako, pa su se stvorili ljudi razno razni u mojoj ulici i skakali smo. (Bolje je dok te medvjedi natjeravaju pa ti letiš nego da si tužan jer te niko ne voli.)
I onda dobro, probudim se i najedem, blabla, pa idem gledat filma koji mi je prethodni dan prijatelj posudl (fala). Ja budala zaboravil da to nije samo prejeben film nego da je i veeeeeoma tužan... Divno...jos sam bolje u kurcu bil...zbog prokletog sna mi je cijelo prije podne i popodne u kurcu, al posljepodne je kul. Posljepodne pisem posta i mislim kak je sve...
Donnie Darko sam gledal inace, da i moram stavit jedan citat, svaki put dok gledam film mi se ureže u mozak...pa evo,tak glasi:
Donnie, njegova cura i Frank (onaj zec koji mu se u halucinacijama javlja) sjede u kinu...
Donnie: "Why do you wear that stupid bunny suit?"
Frank: "Why are you wearing that stupid man suit?"
....jebeno.

Idem ja sad.

Evo prave sapunice.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 16:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>