FORT MINOR

MKS/ papercut9

utorak, 05.12.2006.

Fort Minor Militia pjesme


Fort Minor Militia fan club tj. Mike Shinoda je svakog mjeseca na FMM web str. objavljivao po jednu pjesmu koju do tada nitko nije poslušao. Pjesme su exkluzivno objavljivane na FMM- u, tako da download možete slobodno zaboraviti. Al' vam zato mogu napisati što je Mike rekao o tim pjesmama. Ha, ha =)

Fort Minor Militia je prije neka 2 mjesec ušla u drugu godinu i ja sam si naravno produžila članstvo wink. Ove godine nema paketa, nego je članstvo samo online, al' je zato Mike obećao više downloada [pjesme, videi, ...], a i cijena je bila samo 10$, što bi bilo oko 60 kn. Naravno, oni koji se žele učlaniti mogu zatražiti paket od prve godine [vjerujte, isplati se]. Još uvijek je učlanjeno samo 3 fana... Ljudi, šta čekate =D
_________
Pa da ne duljim... evo pjesama...
_________

01. 'Do What We Did' (demo) [pjesma za 3. mjesec]
(feat. Styles Of Beyond)
Svi instrumenti i scratche- nje by Mike Shinoda, producirao i mixao by Mike Shinoda

Mike- ove zabilješke:

u izradi "The Rising Tied"- a, ova pjesm aje prva na kojij sam radio sa Ryu- om i Tak- om. Oni su 'odrezali' svoje vokale u svom studiju, Spytech (studio u videu "Remember The Name"). Ja sam svirao sve 'organe' i zvukove na gitari, onda ih odrezao i dodao im 'prašnjave' zvukove na LP pločama (Long Play) tako da zvuči baš kao sample zvuk. Refren je napravljen snimanjem vokala, zatim ga stvaljajući na CD i na okretnoj ploči za CD- e scratche- ao.
___
02. 'Kenji' (interwiev version) [dodatak za 3. mjesec]
Producirao i mixao by Mike Shinoda

Mike- ove zabilješke:

Ova pjesma je uvod u FMM. Kasije će biti dostupna na fortminor.com, ali vi je ovdje možete čuti prvi. Ova verzija pjesme zadrži samo intervju dijelove... svi dijelovi koji su bili u intervjuu, a nisu mogli stati u pjesmu, zato sam mislio da bi mogao da je stavim tamo kako bi je čuli. Mislim da ova verzija priča o ntimnoj strani moje obitelji dok su bili u logoru. Nemojte propustiti ovaj dio priče: ''obitelj mog tate je bila prilično uspješna prije neko su bili prisilno odvedeni u logor; kad su izašli imali su novine kao tapete za zid i brali su grožđe kao dveni prisilni radnici. Logor ih je prilično jako udario''
___
03. 'Tools Of The Trade' (demo) [pjesma za 4. mjesec]
(featuring. S.O.B. i Celph Titled)
Producirao i mixao by Mike Shinoda

Mike- ove zabilješke:

Puno ljudi me ispitivalo glede ove pjesme. Ok, evo:
Celph Titled je po prvi put došao u L.A., u posjet i da napravi neke vokale. Za zadnji dan došao je u studio malo ošamućen, pijući 'CISCO'. Ryu i Tak tjerali su ga da popije MALO više, a na kraju dana, bljuvao je i onesvješćivao se u studijskom Wc- u. Svi smo pili, kao što možete čuti, bazirajući se na smješnim prijelazima. Neke projelaze je napisao Celph, ali nije završio snimati jer je bio prepijan – zato je Cheapshot pokušao pročitati njegove riječi. Ovo pjesma je trebala biti uvod u 'The Rising Tied', al' je ispala previše smješna.
P.S. – većinu ritmova sam napravio koristeći stvari iz moje kuhinje i Wc- a.
___
04. 'Where'd You Joe' (WYG Remix by Mr. Hahn) [pjesma za 5. mjesec]
(feat. Holly Brook and Jonah Matranga)
Producirao i mixao Joe Hahn

Mike-ove zabilješke:

Joe je napravio ovo prije nekoliko tjedana. Imali smo nekoliko remixa pjesme koje su proizašle od toga. Jedna od SOB- ovih producenta Skuly i Cheapshot, a drugi od LP- ovog gitarista Brada Delson- a. Volim Joe- ovu verziju. Mislim da je to jedna od najjendistvenijih remixeva koji su napravljeni na Fort Minor pjesmu. Nadam se da će vas sve koji namjeravate remixirati Fort Minor pjesme, biti inspirirani time, a vi koji ne stavrate muziku možete jednostavno sjesti i uživati =)
___
05. 'Belive Me' (club remix) [pjesma za 6. mjesec]
(feat. Styles Of Beyond)
Producirao i mixao by Mike Shinoda

Mike- ove zabilješke:

Ok, prije nego poslušate ovo, poslušajte mene. Već sam bio rekao da mogu napraviti bilo koji tip zvuka koji me tražite i mislio sam kako bi 'Belive Me' čudno zvučao kao obična rap pjesma. Išao sam na 'prljavi jug' s ovom pjesmom – htio sam učiniti nešto zabavno (ali malo smješno) s tim, samo da bih zaboravio malo sebe. Sad ju možete poslušati... ali pobrinite se da vaš sustav ima bass pojačan sve do kraja (slušajte glasno)
___
06. 'Start It All Up' (demo) [pjesma za 7. mjesec]
Producirao i mixao by Mike Shinoda

Mike- ove zabilješke

Ovo je druga pjesma Fort Minor- a ikada. Zvuči kao nešto od kiasnih 80- ih i ranih 90- ih... super je beat. Lyricsi su zapravo od pjesme Linkin Park- a koja nije nikada izašla. Ja radim na beatu, a one su se samo pojavile u mojoj glavi, tako da sam ih stavio preko ovih beatova. Sc (...) sam radio na prijelazu kao filter i imao sam u planu da ju dam nekome drugome da je scr ako ikad završim pjesmu... ali ipak sam završio, došao do odluke da ova pjesma neće biti na albumu, zato sam prekinuo raditi na njoj.
___
07. 'Move On' [pjesma za 8. mjesec]

Mike- ove zabilješke:

Mislio sam kako bi bilo cool idea da napravim pjesmu koja priča o tome da sjedim na vlastitom pogrebu. To je također i prigodno jer dok sam radio na Fort Minor albumu, osjećao sam se kao da proživljavam jedan život i prelazim na nešto drugo...
Pomislio sam kako je to super metafora. Kako su instrumentali napredovali, nisam svirao Koto, stoga sam upotrijebio varijante zvuka na klaviaturama, kako bi napravio sample.
Skratio sam je i dodao krckanje kako bi zvučala ''prljavije'' [neobrađeno]... Mr. Hahn me ''blagoslovio'' s nekoliko scratche- anja. I da, taj čudni zvuk na kraju doista treba biti tamo, nije stvar u tome da vam comp crkava... uglavnom, mislim da pjesma zvuči nedovršeno, ali nisam znao šta da još napravim s njom...
_________
Nadam se da ste uživali smijeh
Ovaj text je posebno zabranjeno kopirati i objavljivati!!!
Hvala na razumijevanju...
Veliki THANX darklabel i stepup9!!!

- 03:00 - .komentari. (4) - .print. - .#.

<< Arhiva >>