Anti - Corruption Program Croatia

četvrtak, 14.06.2012.

Hrvatski Telekom d.d.: Maja Weber, obmanjuje dioničare.

HRVATSKI TELEKOM D.D.,

MAJA WEBER OBMANJUJE DIONIČARE


Pollitika.com by Papar


Mislav Šutalo, dipl. inž. elektrotehnike

PRIOPĆENJE

Poslovni dnevnik u svom izdanju od 14. lipnja 2012. godine, u tekstu pod naslovom, „Mislav Šutalo dobio spor, HT mu mora isplatiti plaće i bonuse“, podnaslov „Treća sreća, Šutalo očekuje od 9,5 do 19 mil. kuna, HT tvrdi da su iznosi manji“, izvijestio je javnost o nepravomoćnoj presudi u radnom sporu koja je objavljena 12. lipnja 2012. godine na Općinskom radnom sudu u Zagrebu. Vrhovni sud je još u rujnu 2009. donio konačnu pravomoćnu presudu da je otkaz nezakonit i da nema sudskog raskida ugovora o radu.

Povodom tvrdnji glasnogovornice Hrvatskog Telekoma d.d., Maje Weber, objavljenih u istom tekstu, koja je na upit novinara tog dnevnika, u svezi nepravomoćne preude, kojom je Hrvatskom Telekomu određeno da mora isplatiti plaće i bonuse zbog nezakonitog otkaza, izjavila da se „radi o znatno manjem iznosu“, a o troškovima da „Šutalove objede i navode smatraju potpuno promašenim“, izjavljujem slijedeće:

U Zagrebu sam završio Matematičku gimnaziju, potom Fakultet elektrotehnike i računarstva, a i na poslijediplomskom studiju sam položio još dva ispita iz matematike s ocjenom izvrstan. Izračun kamate je za mene lagan matematički zadatak i točan izračun kamate poznat je i meni i tuženiku, Hrvatskom Telekomu d.d.

Naime u dosadašnjem tijeku postupka jedan manji dio odštetnog zahtjeva je postao pravomoćan. Te je tuženik Hrvatski Telekom d.d. sam izračuao kamatu i platio doprinose prema tom dospjelom potraživanju. Iz izračuna i poreznog izvatka kojeg su mi dostavili jasno je i meni i njima i kako se računa kamata i kako se na bruto dosuđeni iznos plaćaju još i doprinosi na plaću, koje je tuženik Hrvatski Telekom d.d. sam izračunao i uplatio.

Dakle nema nikave dvojbe da je i meni i njima potpuno jasno što je u ovom postupku dosuđeno, koliki je naš odštetni zahtjev, koliko to u ovom trenutku iznosi i koliki su troškovi po ovom postupku za tuženika Hrvatski Telekom d.d. na mjesečnoj razini poradi kamata.

Moja prava načinom na koji tuženik Hrvatski Telekom d.d. izvještava javnost o stanju spora između mene i njih nisu niti na koji način ugrožena. Ali jesu prava javnosti i dioničara tuženika, i dioničari tuženika imaju pravo znati na koji se način upravlja tuženikom i kakve se poslovne odluke donose.

1. Dakle lažno prikazivanje stanja je kad glasnogovornica Hrvatskog Telekoma d.d., Maja Weber, na upit novinara da li su, prema trenutnoj presudi, na koju obje strane najavljuju žalbu, troškovi tuženika 9 i pol milijuna kuna, odgovori da se „radi o znatno manjem iznosu“. Jer točan izračun glavnice uvećane za kamatu i doprinose na plaću iznosi 9.483.387,61 kuna.

2. Također lažno prikazivanje stanja je, kada glasnogovornica Hrvatskog Telekoma d.d., Maja Weber, na upit novinara, da li se troškovi za tuženika Hrvatski Telekom d.d. mjesečno po ovoj parnici uvećavaju za dodatnih između 53 i 103 tisuće kuna, odgovori da „Šutalove objede i navode smatraju potpuno promašenim“. Jer oni sigurno znaju izračunati koliko iznosi mjesečna kamata na 7.442.748,29 kuna, odnosno 3.737.299,64 kuna, na koju se potom još zaračunavaju doprinosi na plaću.

Na sve ovo, je još potrebno dodati troškove odvjetničkih ureda, a i tu je nedvojbeno jasno na čiji je to teret.

Također istine radi, potrebo je reći, da je pravomoćno dosuđeno, da je otkaz kojeg je zajedno samnom dobio i moj najbliži suradnik, u rujnu 2011. godine pravomoćno poništen te da je i u tom slučaju istaknut odštetni zahtjev sličan ovom mom.

Dioničari Hrvatskog Telekoma imaju pravo znati tko im i na koji način upravlja imovinom i tko i na koji način o tome izvještava javnost.

Zastupljenost istine u ovakvim priopćenjima Maje Weber, jednaka je kao i u izjavama predsjednika uprave tuženika, Ivice Mudrinića, u kojima je svjedočio o značaju i karakteru njegovih patenata za Republiku Hrvatsku.

Ponavljam moja prava ovakvim načinom izvještavanja javnosti od strane Hrvatskog Telekoma, ni na koji način nisu ugrožena, jer sam nakon ove presude potpuno uvjeren u krajnji ishod ovog sudskog postupka i jer postupak koji vodi prema ovrsi nad Hrvatskim Telekomom, predstavlja vrlo siguran oblik ulaganja.
- 13:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>