Ono nešto što čini moju svakodnevnicu i moj život:
love
travel
Egypt
pasta
gambling
Army
rome
party
driving
kissing
Reading
;.k';;;;;
FAMILY
make up
computer

O životu, i svemu oko njega...

subota, 26.01.2008.

Bljak...

Išla sam danas s curama u grad, na utakmicu. Kod nas su inače valjd svi freakovi za nogometom, rukometom... tako da se grad nakrca ljudima i svi kafići su krcati. I tako mi lijepo sjele, naručile si kaficu i tost i gledamo.
Znate valjda da smo igrali s Francuskom danas. Počela utakmica, sve super, kad odjednom tip iza mene kaže
" Aaa, glej hi ti francuzi, nanke jedan ni bili, svi crni, ke Francuzi su to?"
Meni para na uši, moje cure ga pogledavaju.. ali ajde, nećemo se svađati.. nećemo na njegov nivo.

Evo ti njega nakon 5 minuta:
" Joh, da hi moj nono vidi, okrena bi se u grobu"

Ma da vam ne opisujem kakve gadarije je još pričao, valja vam je jasno kakav je to " čovjek" kad je na kraju jednom gostu rekao
" Ča ti navijaš za Hrvatsku kad si Bosanac?"

A trebate ga vidit, maaali, mršavi, siv sav, onako jadan u glavi. Potpuna neznalica i seljačina kakve nema. I viče on, viče, a kladim se da u životu nije vidio crnca, a kamoli popričao s njima.

Kad će napokon ljudi shvatiti da smo svi jebeno isti. Svi! Crni, bijeli, žuti i zeleni.
Ja sam inače veliki protivnik rasizma, nacionalizma i tih pizdarija, ali kakvih ljudi ima dođe mi da plačem ponekad.
Ali dobro, nije on jadan kriv što nije bio dalje od Učke i što je obrazovan kao poljski miš. Toliko me to ljuti da sam imala malo više hrabrosti da bi mu sasula u lice sve i svašta, nebi mu palo na pamet više ni A reći.

Eto, toliko od mene... nadam se da ste shvatili šta sam htjela reći i zapamtite: Svi smo isti, apsolutno svi!



Image Hosted by ImageShack.us













- 19:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 25.01.2008.

Ruski

Jutros sam išla na neki razgovor za posao.
Agencija, turistička. E, sad, ja pričam fluentno engleski i talijanski. Posao mi je valjda osiguran, ali tek u 5. mjesecu. Ja se ipak trudim pronaći posao puuuno prije. I tako mi pričamo, i kaže mi žena da se upravo državaju tečajevi ruskog jezika i da bi i za posao, i za mene bilo odlično da idem. Sve plaća firma tako da nebih imala nikakvih troškova. Ma, mislim si ja, i da ne radim taj posao, besplatni tečaj stranog jezika nikome nije na odmet.
Sad u 15 idem, pa ću vam javiti kako je...wink

Inače, jučer sam živce isčupala za vrijeme utakmice... ali uspijeli smo!!
Vitiligo je ok, drugi tjedan idem u Pulu kod dermatlogice pa ćemo vidjeti je li to to, ili ipak nije. Držite mi fige.
Pusa svima i budite dobri!wave

- 14:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.01.2008.

Vitiligo

Daklem...
ja već možda godinu, dvije imam bijelu mrlju na ramenu, koja me ne boli, ne peče... ništa.
U zadnjih 3-4 mjeseca po rukama sam ih dobila još 7-8. I dalje ne peče, ne boli.
Malo sam se ja zabrinula i odoh ja jučer kod doktora. Gleda on mene, gleda i kaže : " To je najvjerojatnije vitiligo, jel ti znaš šta je to?"
Kažem ja da znam.
Kaže on " Sutra odmah kod dermatologa i nek ti pogleda dali je 100%, možda je kakva bakterijica"
Kažem ja ( drhtavim glasom) Ook... cry

E sad, za one koji neznaju šta je vitiligo:

Vitiligo je ograničena depigmentacija kože koja se javlja u dječjoj ili mladenačkoj dobi,
a rjeđe u odraslih osoba(obično između 10-30 god,a kod 50% oko 20.god.

Ja imam 21.

Bolest se očituje mliječnobijelim mrljama raznih veličina i oblika koje se pojavljuju na licu,u pazusima,na šakama,rukama, oko pupka...Uzročnik nastanka još nije poznat.
Sunčane opekline i stres važni su čimbenici za nastanak vitiliga,a ulogu ima i nasljeđe. Liječenje ove bolesti nije moguće. Posljedica po zdravlje nema osim estetskog hendikepa.

Dakle, nije prijenosna, niti opasna za zdravlje i zapravo je genetska, i nemože se samo tako dobiti npr. na bazenu, teretani...

Moje su mrlje bijele, ali ne jako, mliječno, nego više kremaste.
Jako sam plakala jučer, ali nakon nekog vremena sam jednostavno sve prebacila na šalu. Uvelike je pomogao i Dragi koji je rekao da ću biti baš kao one engleske dame :-)

Neznam, strah me. zalivenStrah me da mi se ne proširi jako, pogotovo na lice. Naravno da ću pokušati sve moguće da to usporim i da si olakšam sve.
Čudno se osjećam, nije mi zapravo ništa, a u meni je kaos. Stalno gledam ruke, pa mrljice, pa gledam da nije otišlo na leđa, pa opet gledam ruke... ma luda sam.
Sreća moja je to što sam ja na kraju krajeva pozitivac i komedijaš, Dragi isto, a i moji zrače energijom pa mi e sve lakše.
6.2. sam naručena kod dermatologa pa ću znati 100%.
Nadam se da će mi se javiti netko sa sličnim problemom, da me malo savjetuje.
Veliki zagrljaj svima....wave

- 10:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 23.01.2008.

Tortille

Danas nemam neke inspiracije, pa evo jedan receptić....

Dakle, tortille, mexička kuhinja, i meni osobno, prejebena!

Ja ih radim ovako:

Ima u Konzumu onih tortilla za kupit po 6 komada u vrećici, i meni su te čist fajn.
Kupim još i salsa hot umak, onako najjači i Fajitu ( prah koji se ubacuje na meso kasnije).
Dakle.
( za 4 osobe)

1 paket tortilla
1 fajita prah
1 chilli hot umak
1 paket pilećih prsa
3 velike zelene paprike
4-5 pomidora
1 kiselo vrhnje ili mileram
1 blok gaude ili podravca

Pomidore, prsa i paprike odrežete na kockice, ubacite u tavu ( malo veću),prvo pomidore i paprike sa malo, malo ulja. lijepo miješate na laganoj vatrici. Kad se malo sve smekša dodajete piletinu i pola fajita praha i sve umiješate.

U zdijelicu ubacite vrhnje i ostatak fajite i pomiješate te ostavite sa strane.
Kad u tavi i meso pobijeli te vidite da je gotovo, gasite.

Tada u tortillu ubacite: smijesu povrća i mesa+žličica hot umaka+žlica vrhnja s fajitom+ šaka naribanog sira. Tada zatvorite tortillu, tj zamotajte i na vrh stavite još malo vrhnja i sira da se ne otvara. Tako napravite tortilla koliko hoćete i ubacite ih u pećnicu na 200, nekih 15 min da se malo popeku.

Servirajte sa ostatkom povrća na tanjuru i dobar tek!

P.S. Hladna pivica ide perfektno uz ovo, blago rečeno, zasitno jelo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Izgleda dobro, jelda?







- 14:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 22.01.2008.

Make up

Ležim ja tako preksinoć u krevetu i razmišljam..
O sebi i mojoj vrloj budućnosti. I sine mi... make up!
Oduvijek sam voljela šminkati, sebe, sestru, frendice, pa opet malo sebe... i mislim da sam dosta dobra u tome.
E sad, ima ta neka škola ( nebih je reklamirala, mislim ipak...) u Labinu, za vizažista.
Ali caka je u tome što ta ista škola dođe 18 000 kn, nut
Sad pogađate... ja nemam posao.. pa da si to platim...još.
Ali imala sam par razgovorčića ovih dana, pa se nadam da bi se nešto trebalo pokrenuti u mom poslovnom planu... Bože, kako to smiješno zvuči...rofl

U međuvremenu sam krenula na dijetu, moram skinut bar 6 kila.. a i tretanu sam malo zapustila, ali vratit ću se ja.

Ajde, ajde, nije tako loše, sve u svemu. Trgnula sam se, napokon, malo intenzivnije. Pun mi je kufer čekanja i rečenica " Nazvat ćemo vas"... čovijek na kraju treba sve napraviti sam.. i uvijek imati alternativu.
Eto, toliko za danas. Puse svima!wave


P.S. Uzela sam si u knjižnici novu knjigu: Stari Egipat. Povijest, književnost i umjetnost starog Egipta.
Bit će mi dobra... valjda.


Egypt





- 14:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.01.2008.

Malo o poslu i tim mukama

Jučer sam spomenula da imam mnoooooštvo slobodnog vremena.
E pa ovako..
Završila sam gimnaziju 2005 godine,otišla u Rijeku na upis engleskog i povijesti umjetnosti i nisam prošla...to me lagano dotuklo, ali sad je već bilo kasno. Upisa više nije bilo. Pa sam ja mlada i nadobudna jednostavno odlučila da ću ja pauzirati jednu godinu.

Ok.
I ta zima je prošla u neradu i nikakvom pozitivnom pomaku što se posla i obrazovanja tiče. Došao travanj, ja počela raditi i sve je nekako bilo lakše i bolje.
Onda sam ja u 6. mjesecu 2006 odlučila ići na ekonomiju u Pulu.
I odem ja, lijepo se upišem, osjećala sam se odlično, i tako korisno...

I krenula ja na fax, malo sam živijela u Puli kod frendice, ali sam većinom bila doma, zbog Dragog i frendica, ionako mi nije daleko.
Semestar krenuo odlično, dala prvi ispit, pa drugi, pa treći... i tu je stalo.

Prvo sam pala Pravo, pa račun... i mislim da sam tu odustala.
Puno je utjecala i činjenica da mene ekonomija nikada nije pretjerano zanimala, i da sam ju upisala samo kako nebih bila crna ovca i kako bi dokazala drugima da ja to mogu, ali nemogu, jer me ne zanima, nimalo...

Ja sam više tip osobe za povijest, jezike, umjetnost. Moj san je bio studirati arheologiju, ali nisam mogla... moje srednjoškolsko znanje nije bilo dovoljno dobro.

I tako sam ja odustala, radila sam prošlo ljeto, došla zima i ja sam doma...

Toliko me to frustrira, ljuti i rastužuje.
I šta da ja sada radim.. Prijavila sam se na par poslova i sada čekam. A nemogu čekati vječno, moram početi raditi. Odlučila sam u dogovoru s mojima i Dragim da pustim sad fax, i da se zaposlim, jer kad čovjek ima novaca ima i više mogućnosti,za sve...

I eto mene sada tu, sjedim za kompom, termo peć mi lagano puše u leđa i ja se jadam, umjesto da se trgnem malo više.
Znate šta... odoh ja na Zavod!

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.01.2008.

Gamberi i moj početak ovdje

Odlučila sam se za ovaj " sport" iz prostog razloga što mi se jako piše, komunicira s ljudima oko sebe i čini mi se kao dobar način kojim ljudi upopun javaju svoje slobodno vrijeme... kojeg ja, nažalost imam i previše... ali o tome drugi put..

Jučer smo ja i Dragi radili večeru za društvo pa evo za lagani početak i dva lagana recepta:

Bruschette:

1 francuz ( kruh)
4-5 velikih rajčica iliti pomidora
1 češanj češnjaka
maslinovo ulje
sol
papar



Kruh jednostavno odrežete na kriškicem ( fete) promjera 1 cm, premažete ih lagano uljem i češnjakom.

U zdijelu stavite na sitno odrezane pomidore, i oko 3-4 sitno odrezana češnjaka, popaprite, posolite i dodajte ulja ( pazite da vam ne zapliva to sve, neka nebude previše ulja), možete dodati i origana malo.
Tu smjesu ostavite izmiješanu nekih desetak minuta da odstoji i upije mirise i začine.

U međuvremenu stavite kruh na grill tavu i prepecite ga po želji. Kad je kruh prepečen na njega dodajte smjesu i poslužite.


Photobucket





Pašta s gamberima

2 paketa gambera očišćenih
1 slatko ili kiselo vrhnje ( po želji)
1 luk
1 češanj češnjaka
pomidori u konzervi
dec vina, bijelog
malo nasjeckanog peršina


Prepržite luk i češnjak, kad požute dodajte gambere. Lagano podlijevajte vodom i dodajte dec vina. Miješajte 5-6 minuta te dodajte pomidore i peršin. Tako kuhajte još nekih 15 minuta i kad se sve smekša dodajte vrhnje ( ja stavljam slatko jer je tekuće i ne gruša se, a vjerujte mi, odlično je).
Miješajte još 5 minuta i ubacite već skuhanu paštu ( najbolje spaghette ili tagliatelle).

Ja sam veliki ljubitelj morskih plodova i ovo mi je jelo jedno od omiljenih. Ako isprobate recepte nadam se odličnoj večeri!

Dobar tek!

- 20:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O životu, ljubavi, budućnosti, kuhanju... ma o svemu pomalo..