Panonski Utd.

ponedjeljak, 30.11.2009.

Negdje sam nacuo da sutra mozda ne postoji

Trenutak je zamrljan kao namjerno stalnim upadicama proslosti i vremena koje dolazi. Uhvacena u klopci sadasnjost robuje prozivljenome i jos nedozivljenome.
Znam, pricao sam bajke kad je trebalo, a danas sam suviše realan i pomalo prazan, nekako dokučiv.

Volio bih da vrijeme ne postoji, da je zivot samo mozaik u kojem biramo uvijek lijepe stvari, dobra druzenja i komadic srece.

Prozet mislima zauzeo sam stav neodlucnog biraca koji ceka da mu drustvo ponudi dobar razlog da nekog zaokruzi na listicu. Nece ici. Slegnuo sam ramenima i oteturao u novi dan koji su veceras najavili u vremenskoj prognozi. Jedan oblak, malo nacrtano sunce i par kapi kise. To je za pocetak, ostatak docrtaj sam...

javascript: void(0);" onclick="this.target = ''; alert('Autor je zabranio komentiranje ovog posta.'); u 22:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike iz djetinjstva sa tu i tamo kojom aktualnom temom

Linkovi



>> moji, a meni najdrazi...<<

Kad nebo primi boju tvojih ociju...

1999.

O Balasevicu!

1988.

O vojsci!

Stats


web counter with stats