tek tako...

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
a eto tek tako da iman sta radit kad mi je dosadno
Free Website Counters


ljudi....(ha ha kako san mastovita)
duje...
moja dejo...
najnajnaj prija...
stojka

22.08.2006., utorak

antisminkerska

ovo lito su se neki ljudi stvarno pokazali, neki u dobrom smislu a neki u losen, zato ide ovaj naslov jer..
...' kad imas love supci te vole, dok in kupujes, dok si dobar
kad ostanes bez love niko te nejebe'.....
ljudi moji to je ziva istina pa sad kako bilo da bilo...
al ugl bila san na bracu (u milni)i to prvi put u zivotu (jebiga kad tad san morala)
bilo je predobro... lipo se ane i ja dogovorile dan prije da cemo ic i mi se skupile i same otisle, dosle tamo opalile marendin, okupale s opalile pivce za zivce, pa onda opet kupanje pa rucak oko 5 popodne pa se onda malo izlezavali i krenili u misto pit...
popili sta smo imali pocea koncert (bome bia je dobar koncert iako san znala jednu pismu a to je pojest cu sve kolacice...) posli koncerta smo glavinjale okolo do 4 ure ujutro i onda san ja opalila spavanac do 6 i onda smo krenili u misto i tamo cekali bus kojeg niko nije doceka jer su neki za supetar krenili stopom a neki taxijem...
ugl ane i ja dosle prije svih jer smo ustopale nekog starog da nas odveze koji nan je isprica cili svoj zivot, pokaza nan kucu di je zivia i di sad zivi, di su mu vinogradi i cila familija!
dosle u supetar legle na neku plazu po ure posli usle na brod i dosli u st...
ja san taj cili dan prespavala i probudila se u bolovima, vjerojatno od sutke i u modricama, al nema veze bilo je predobro...

neznan ja sta bi da mi nema moje ane..!!!
- 18:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>