03.07.2007., utorak

:::Novi dizajni:::


SYEMPTYPAGE:

Image Hosted by ImageShack.us

POVEĆAJ SLIKU
DOWNLOAD

CAN`T YOU FEEL (BLACK)

Image Hosted by ImageShack.us

POVEĆAJ SLIKU
DOWNLOAD

CAN`T YOU FEEL (WHITE)

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02
POVEĆAJ SLIKU
DOWNLOAD

FASHION
Image Hosted by ImageShack.us

POVEĆAJ SLIKU
DOWNLOAD

DIVA UNLEASHED- dizajn sa blogskins-a
Image Hosted by ImageShack.us

POVEĆAJ SLIKU
DOWNLOAD




- 16:58 - Komentari (109) - Isprintaj - #

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

wentz
bloglayouts
morrigan
loldizajn
princess banneri
taniadizajn
anjadesign

AKO IMATE NEŠTO REĆI OSTAVITE 1 KOMENTAR, JER SE IZGUBIM MEĐU SVIM ONIM POZZEVIMA I NEPOTREBNIM STVARIMA U VIŠE KOMENTARA. PLEASE.

...nema pravila, možete uzimat designe ako vam se sviđaju. Nećemo nikog prijavljivat administratoru,jer, iskreno, mene nije pretjerano briga ako će netko uzimat kodove za sebe. Kao da ja to nekom mogu zabranit?!Da želim zabranjivat, ne bi stavila na internet, i gotovo. Ukratko, uzmite ako vam se sviđa...
Počinjem kužit kako prerađivat dizajnove sa blogskins-a (tamo ih ima stvarno odličnih!!!), tako da ću tu stavljat i neke od tamo.

***
Post u koji sam stavljala stare dizajne sam izbrisala, dakle i njih s postom. Zašto?
Zato što sada kad pogledam, ti dizajni mi se ne sviđaju, a i radila sam ih kada skroz nisam imala pojma o tome, pa sam većinom samo petljala po html-u. Nije da sad imam nekog pojma, ali sada radim malo drugačije dizajne (sad kad sam par stvarčica i skužila!!).
U jednom postu imate objašnjenje kako sami napraviti dizajn, i ako budete sami malo petljali po html-u, skužit ćete dosta toga.
Neću radit dizajne po narudžbama, kad već možete skužit sami, jer mi se to baš ne da.
Ako želite staviti link na dizajn, stavite, ako ne, ne morate, vaša stvar.

I da, please ostavljajte mi komentare vezane za što god trebate pitat u najnovijem postu.


Evo, pošto ste me neki pitali da vam stavim još kodova za dizajne, malo drugačije, imate tu kod za dizajn bez crta, dakle samo promijenite sliku, a možete mijenjati i boju pozadine.
To je OVAJ kod. Ovako:neću objavljivat sliku da je promijenite, jer možete bilo koju sliku hostat (pogledajte post u kojem sam objasnila kako napraviti dizajn. Ako slika bude čudna, mutna ili ne znam već, možda je prevelika, ili premala, pa da budete sigurni, možete hostat onu sliku iz html koda, pa je promijenit. To napravite ovako: Prvo, nađite u kodu gdje piše ovo: http://img504.imageshack.us/
img504/5628/kkkaoskokbn5.png

pa to onda kopirajte. Otiđite u IMAGESHACK, i gdje piše upload, umjesto "image" označite "url". Pisat će vam paste image url here. Tu zalijepite ovo gore iz koda (dakle, ovo- http://img504.imageshac
k.us/img504/5628/kkkaoskokbn5.png ). Opet, neka vam "resize image" kvadratić NE BUDE označen. Hostajte sliku. Kada vam se otvori ta nova stranica, kliknite na sliku koju tamo nađete. Uvećajte je koliko možete (klikom na nju), i sačuvajte (desna tipka miša, save as...).
Sada tu sliku promijenite po želji, pa kada je opet budete hostali (opet- objašnjeno u postu), zalijepite umjesto već postojećeg koda. Nadam se da ste skužili. Vidit ću, možda napravim dizajn sa dva boxa, pa ga objavim. To je to zasad...

p.s.-ovi kodovi nisu u dizajnu ovako prelomljein, ali ja sam ih morala prelomiti da bi mi stali u box.