Ljubav,panika,navika...

petak, 16.11.2007.

Some people call it a one night stand,but we can call it paradise...

Otkrila sam mrak kafic u mom 'novom gradu'.Podsjeca me na kafice doma,a i muzika je slicna .Jedino sto je taj kafic...hm....gay bar.Ja nemam nista protiv,dapace,a i tamo se dobro osjecam.Odem sa drustvom i super nam je.Sinoc smo bili,i bilo je dobro kao i obicno samo sto nas je jedan tip na ulazu non stop gledao jer se vidjelo da nismo bas gay.Meni je to bilo smjesno jer ako meni ne smeta sto je on gay,zar je moguce da njemu smeta sto ja nisam gay.I onda je moj prijatelj pametno rekao;da bis danas bio in,moras biti gay :) lol

Jedno pitanje za kraj;

Tko se od vas nikad nije barem malo zapalio nakon one night standa?


PS;nisam otisla doma za vikend.Napredak!

- 19:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #