Ljubav,panika,navika...

subota, 10.11.2007.

Ljubav,panika,navika...

opis slikePa da se predstavim.Studiram van lijepe nase.Nedavno sam se preselila u drugu zemlju i privikavam se na nove ljude,obicaje,jezik,odnose... Svako malo me uhvati nostalgija,ali se brzo saberem i sjetim se zasto sam otisla.Ja to zovem ulaganje u buducnost.
Fali mi moj grad i jutarnje kave,izlasci.Grad mi najvise fali.Nadam se da ce mi ovaj blog pomoci da malo manje dolazim doma jer imam strasnu griznju savijest.Kad sam doma,zao mi je sto nisam gore i ne ucim,kad sam gore zanima me sta se desava doma i tako ukrug.
Znaci ovaj blog ce biti moje privatno ispucavanje.Pisem od kad sam naucila pisati.Uvijek mi je bilo lakse moje frustracije(ili srecu)izbaciti na papir.I onda mi bude bolje ;)

- 13:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #