četvrtak, 14.12.2006.

...NOVI, MALO PROŠIRENIJI POST...

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika


Hy ljudi... Evo me u informatičkom kabinetu na faxu pa odlučila napisat novi post. Iako neznam šta bi pisala, jer mi se baš i ne da, potrudit ću se za vas :-)
Na faxu super, odlično... Malo smo se zaigrali ali bit će se dobro :-)
Stalno izlazim po kavama, vanka... Bila san u subotu u metroa i bilo mi je presavršeno... Svira je neki bend "Visoki napon"... Prvo šta pivaju narodnjake u svi šesnest, a drugo šta baš znaju pogodit pismu... Legende!
Fali mi Bol, tako da jedva čekam praznike da se odmorim i vidim staru ekipu. Bila sam do sad skoro svaki vikend u Bolu i mogu vam reć da bi poludila da san ostala u toj selendri priko zime... Ali lipo je doć doli malo, odmorit se, friška arija...
Ono šta je stvarno žalosno je da subotom ovi mladi šta su doli ostali nemaju di izać, a i pola njih uopće ne izlaze jer znaju da nema nikoga po kafićima... Bude nešto ljudi u Marinera i u Kali i to je to! A kad se sitin, prije dvi godine je Bol bia centar izlazaka na Braču... Svi su dolazili doli... Ah...
Ali svejedno san se ja uspila prije dvi subote odlično zabavit i još bolje izopijat! :-)
Izašli ja i prijatelj popit piće, nigdi pasa.. Ubrali najboljeg prijatelja iz srednje, sili s njim u kafić, počeli redat pića, prisjećat se starih dana :-) i lipo se izopijali.. na kraju nismo znali ko će koga nosit doma, a sutra je glava pucala u svih šesnest... Bilo je prejako! Tu večer se otkrila jedna zanimljiva mračna tajna koju su pojedinci čuvali čak pola godine...hehe... Ma znat će moja Guda i Ćuknuti crnjo o čemu ja baljezgam...

Eto, ne da mi se više pisat a i ko zna kad ću opet sist za komp...a do tada...valjda ću se vratit sa nekom zanimljivom pričom...
Lijepi pozdrav svima i naravno dobro se zabavite za Božićne i Novogodišnje praznike...

...Andrea...


******************


Evo jedna prigodna slika :-)

Image Hosted by Bol-Brac.Com - Hosting Slika


******************

<< Arhiva >>