srijeda, 07.10.2009.

I`m back.. and I`m here to stay..

sdklas
I eto me nazad.. da, izgleda da sam dugo čistila za sobom.. iskreno, imam osjećaj kao da sam tek započela.. pogotovo neke stvari, neka poglavlja za koja sam vjerovala da su zauvijek zapečaćena i da ih neću ni pomišljati otvarati više.. to je ono jedno od temeljitih čišćenja.. kad dođeš u trenutak, pogledaš sebe, ljude oko sebe i vidiš da to i nije baš najbolje što si mogao.. i nisam baš dala sve od sebe.. No ovaj put nisam slegla ramenima i rekla- „Ma nema veze, nitko to ne vidi osim mene..“ Nego sam zaključila da ako želim ikad odrasti, onda bolje prije nego kasnije odbaciti sve glupe, djetinjaste svađe i nesuglasice s ljudima koji su mi nekad bili dragi.. Ne kažem – zaboraviti sve loše što se izdogađalo, dati svima čisti početak.. to nikako.. takvo što niti ne postoji.. ali to nebi trebala biti ni prepreka da neke stare odnose obnovim i možda čak iznenadim samu sebe s time što sve može biti moguće..
Ne želim ni pričati o tome koliko će neke stvari moju okolinu ostaviti bez teksta i zateći nespremne na takav razvoj situacije.. Ali, zrelija sam.. pa tako i pametnija.. A to valjda ne može voditi ničemu toliko lošemu..

- 19:45 - leave your thoughts - (1) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>