subota, 08.12.2007.

Ne vjerujem

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nekad mi dođe da posumnjam u sve.. baš sve, od ljubavi, prijateljstva, iskrenosti, sreće.. kao da je sve to just mind games to get you fooled for some time..
Nekad mi od muke dođe da plačem, jer ne znam više kome vjerovati a kome ne.. i u biti, dođem do trenutka kada više ne znam da li uopće postoje osobe koje su tu za tebe, a ne za sebe..
Strah me ljudi koji vole slušati svoj glas.. koji toliko vole sebe, da izgube želju poslušati ljude oko sebe.. koji se toliko boje davanja da samo uzimaju..
Neću sad glumiti neku uvrijeđenu kokoš.. prošlo me cviljenje.. svakome na njegovu dušu.. samo hoću reći da sam dugo tražila to nešto veliko što će se dogoditi, da napravi preokret u mom životu.. i sada kad se dogodilo, nije baš takav preokret kakav sam očekivala.. i neznam kamo dalje..
I dođe mi da se pitam- postoje li uopće više oni obični, jednostavni, topli ljudi koji će ti biti prijatelji iz jednog jedinog prostog razloga- jer te vole?
Kako znati kome vjerovati? I zapravo, zašto se uopće davati, kad ljudima koji samo uzimaju ide tako dobro u životu?

- 01:50 - leave your thoughts - (3) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>