ponedjeljak, 15.10.2007.

Summer's gone too fast

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Istina, za mene je ljeto trajalo nešto duže nego za ostale.. no bez obzira, osjećam se kao da mi je netko progutao posljednja 4 mjeseca života i zauzvrat mi ostavio neprocjenjive uspomene i doživljaje..
Opraštajući se od sviju i putujući nazad u svoju staru okolinu, osjećala sam čudno.. kao da idem na izlet i da ću se vratiti na Supetar već za koji dan.. jer, na neki način, te ulice postale su moje ulice.. ti ljudi postali su moji ljudi.. i koliko god ne voljela život na otoku, ne mogu reći da mi je bilo loše.. dapače..
A što bih rekla o sebi nakon ovog svega?! Probati ću ovako..

Ponosna sam jer..
-sam izdržala duže od planiranog perioda
-sam se od prvog trena otvorila svemu novome
-nisam pustila ni jednu suzu radi gluposti
-sam pomakla svoje granice hrabrosti i izdržljivosti
-su ljudi priznali da mi vjeruju
-sam se navukla na tenis
-mi u životopisu animatora odsad piše još jedan jezik više- francuski


Naučila sam da...
-nije svaka prilika dobra i da ne propuštam ništa u životu ako kažem ne lošoj prilici
-se prošlost ne može ispravljati, samo joj se može dobro nasmijati
-u ovom poslu nema mjesta sramežljivosti.. kao ni razloga za njom
-postoji razlika između prijatelja i kolega..
-se na otoku živi jedan sasvim drugačiji život od onog u velikom gradu
-tračevi traju dok god ih nešto novo ne zasjeni.. stoga, zašto trošiti živce
-pravim prijateljicama neće ni pasti na pamet dirati nekog „tvog“


Faliti će mi..
-duugi zagrljaji najdražih mi osoba u ova 3 i po mjeseca
-prolaženje po mjestu u kojem te svi znaju.. i pozdrave
-lutanja po Splitu i vraćanje zadnjim trajektom u ponoć
-večernji programi / plesni showovi, teatar
-vožnja u Oliverovom autu po krivoj strani ceste.. ili auta.. ili kako li već
-sok od ananasa iz Saga loungea
-reprize Sex i grada s bračnog kreveta u stanu
-kokice u ponoć
-disco večeri i partiji na bazenu
-redbull vodke u Kalamberi
-Anino gatanje iz karata
-Oliverov „british humor“
-Laurin izmišljeni svijet za nas dvije
-Anitine psihoanalize
-Yuliyina teška ruka
-Krešino sunce ćaćino
-Darieve poruke iz sobe do
-Viktorijin opičen smisao za zabavno
-Mirelin ironični smisao za humor
-Jelenina sestrinska ljubav

Nije moguće izaći isti nakon ovako nečeg.. i ne nastojim prepričavati što se događalo i kako je bilo.. ovo su samo isječci koji većini vjerojatno ionako ništa ne znače.. a ovdje su tek toliko da ja ne zaboravim.. makar znam da neću.. a sad da mi se samo moći vratiti u svakodnevnu zagrebačku rutinu..

- 03:40 - leave your thoughts - (8) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>